קובי קורן: בחודשים הקרובים נרחיב את האולם ונוסיף כ-80 מקומות ישיבה

קובי קורן: בחודשים הקרובים נרחיב את האולם ונוסיף כ-80 מקומות ישיבה

במלאת חצי שנה לכהונת הנהלת הבורסה, עדכן מ"מ נשיא הבורסה את הקהל הרב שהגיע לקבלת הפנים אמש במסעדת קולינן בתוכניות לעתיד ובהתקדמות המו"מ מול רשויות המס
"אני מעריך שבימים אלה אנו עולים על מסלול חיובי מול רשויות המס, אשר יוביל לפתרון שיטיב עם ענף היהלומים ויוביל לעלייתו", כך אמר אתמול (ג') המשנה לנשיא הבורסה, יעקב (קובי) קורן, בקבלת הפנים למשתתפי שבוע היהלומים שנערכה במסעדת קולינן, במעמד נשיא הבורסה, שמואל שניצר, נשיא ה-DDC, ראובן קאופמן, אורח הכבוד של השבוע והבעלים של ה-Rainbow Collection, אדי אלזס, בכירי ענף היהלומים, חברים בהנהלת הבורסה וחברי בורסה רבים.
 
 
"אנו נמצאים בעיצומו של משא ומתן אינטנסיבי עם שלטונות המס במטרה להסדיר נושא חשוב זה", אמר קורן. "היום מסתיימים ששת החודשים הראשונים לכהונת ההנהלה החדשה של הבורסה, שבמהלכם קיימנו תערוכת גלם מוצלחת ביותר ותערוכת מלוטש שאנו עדיין נמצאים בעיצומה." קורן עדכן את הקהל הרב שהגיע לאירוע החגיגי גם בתכניות ההנהלה לשיפוץ אולם המסחר ובהתקדמות הקמת מרכז הייצור המודרני. "ידוע לנו שיש ביקוש גדול למקומות באולם המסחר והנושא נמצא בטיפול. בחודשים הקרובים נרחיב את האולם ונוסיף עוד כ-80 מקומות ישיבה."
 
יו"ר הוועדה המארגנת מרדכי (מוטי) פלוק, הודה לציבור על השתתפותו הערה וכן הודה באופן אישי לנשיא הבורסה, שמואל שניצר. בסיום הדברים העניק נשיא הבורסה, שמואל שניצר, שי לאורח הכבוד, אדי אלזס, אשר הביע את התרגשותו מהמעמד.