עסקים כרגיל: קניין מיפן מבקר בבורסה למרות המצב הבטחוני

עסקים כרגיל: קניין מיפן מבקר בבורסה למרות המצב הבטחוני

כאות על הסולידריות שמביע אסאקה שינג'ירו עם מדינת ישראל העניקה לו הבורסה מדליית הוקרה ומכתב תודה מנשיא הבורסה, שמואל שניצר. כ-90 קניינים זרים נמצאים בימים אלה בבורסה
למרות המצב הבטחוני בו נמצאת ישראל וירי הטילים הבלתי פוסק על עריה, יש קניינים מחו"ל שלא ממהרים לעזוב את הארץ כל כך מהר, ואפילו בוחרים לבקר בה. אחד מהם הוא אסאקה שינג'ירו (Asaka Shinjiro) מיפן הנמצא כעת בישראל לרגל עסקיו ומבקר גם בין היתר בבורסה.
כאות הוקרה על הסולידריות שמביע שינג'ירו עם מדינת ישראל, ועמידתו המשותפת עם עמיתיו הישראלים למקצוע נוכח איום הטילים המתמשך, החליטה הבורסה בראשות הנשיא, שמואל שניצר, להעניק לו מדליה ומכתב אישי מנשיא הבורסה. את המדליה ומכתב התודה, העניק שניצר לשינג'ירו בפגישה שהתקיימה בחדר ההנהלה בה השתתפו, המשנה לנשיא, יעקב קטן, סגן הנשיא, יחזקאל בלום, מנכ"ל הבורסה, מוטי בסר וחבר הבורסה גל ורד.
                  
  
                   
                "אנו רואים בביקורך ביטוי של סולדיריות עימנו ואות של אמונה ואופטימיות"
"מר שינג'ירו היקר", כתב שניצר, "בשם בורסת היהלומים הישראלית ובשמי, אני רוצה להביע את הערכתי הכנה על הקשרים העסקיים ארוכי השנים עם ישראל ובורסת היהלומים הישראלית. אנו רואים בביקורךביטוי של סולדיריות עימנו, ואות של אמונה ואופטימיות לעתיד משותף. בשם חברי הנהלת הבורסה ובשמי, אני מודה לך", הוסיף.
מחלקת הביטחון של הבורסה מסרה כי, חרף מבצע צוק איתן, נכון להיום מבקרים בבורסה כ-90 קניינים זרים. כן ירבו.