נשיא בורסת היהלומים של קנדה ישתתף בשבוע היהלומים הבינ"ל

נשיא בורסת היהלומים של קנדה ישתתף בשבוע היהלומים הבינ"ל

דייויד גווין, יעמוד בראש פמליה של חברים בבורסת היהלומים הקנדית; נשיא הבורסה, שמואל שניצר: מצפים לבחון כיצד להדק את שיתוף הפעולה בין הבורסות

נשיא בורסת היהלומים של קנדה, דייויד גווין (David Gavin), ישתתף בשבוע היהלומים הבין לאומי שיתקיים בישראל ב-1-4 בספטמבר. לגווין, שיעמוד בראש פמליה של חברים בבורסת היהלומים הקנדית (DBC), יהיה זה הביקור הראשון בישראל בתפקידו כנשיא הבורסה.

נשיא בורסת היהלומים הישראלית, שמואל שניצר, אמר כי, הנהלת הבורסה מצפה לבואו של גווין לישראל. "מוקדם יותר הקיץ, במהלך קונגרס היהלומים העולמי ה-36 שהתקיים באנטוורפן, התקבלה בורסת היהלומים של קנדה כחברה מן המניין בפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB). מדובר בציון דרך משמעותי עבור קנדה, שלא רק נמנית על המדינות המפיקות החשובות בעולם, אלא גם עשויה להפוך למרכז הפצה חשוב של מלוטש גם למדינות הצפוניות של ארצות הברית הסמוכות לגבול, בשל מיקומה של הבורסה בטורונטו", אמר.

 
                
                 נשיא ה-WFDB, ארני בלום, ונשיא בורסת היהלומים של קנדה, דייויד גווין, בקונגרס היהלומים ה-36 

במהלך קונגרס היהלומים ה-36 קיבלה ה-WFDB לשורותיה בנוסף לקנדה גם את בורסת היהלומים של קוריאה. בכך עומד מספר הבורסות החברות בפדרציה על 30. "זה הישג אדיר", אמר שניצר שמכהן גם כנשיא כבוד של ה-WFDB. "אנו מצפים לבחון את הדרכים להידוק שיתוף הפעולה בין הבורסה הקנדית והבורסה הישראלית, משום שחברי הבורסה שלנו תמיד מעוניינים להגדיל את מעגל הקשרים העסקיים שלהם וליצור קשרים חדשים. הביקור של חברי בורסת היהלומים הקנדית בספטמבר הקרוב יהיה נקודת פתיחה מצוינת לקראת המטרה הזו", הוסיף שניצר.

בדומה למהדורות הקודמות של שבוע היהלומים הבין לאומי, גם הפעם יהנו קניינים מוסמכים שאושרו מראש, מעד 4 לילות ללא תשלום בבתי מלון נבחרים. "שיריינו מראש מספר רב של חדרים במלונות הסמוכים למתחם הבורסה", אמר מנכ"ל הבורסה, מוטי בסר. "הקצאת החדרים תיעשה במתכונת של כל הקודם זוכה, ולכן אנו מפצירים בקניינים לא להמתין ולהקדים את הרשמתם לאירוע", אמר.

קבוצת רפפורט תקיים בשבוע היהלומים הקרוב אוקשן יחודי של מלוטש. בימים אלה נמשכים המגעים עם משתתפים אחרים בשבוע היהלומים הבין לאומי במטרה לקיים אירועים בעלי ערך מוסף לקהל המשתתפים והמציגים.