ארצות הברית: מכירות חנויות התכשיטים בחודש יוני עלו ב-3%

ארצות הברית: מכירות חנויות התכשיטים בחודש יוני עלו ב-3%

במחצית הראשונה של שנת 2014 עלו מכירות התכשיטים בכל ערוצי השיווק בארצות הברית ב-2.3% ל-30.323 מיליארד דולר

מכירות חנויות התכשיטים בארצות הברית עלו בחודש יוני ב-3% ל-2.391 מיליארד דולר, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כך עולה מנתונים שפרסם הממשל האמריקני ודווח באתר רפפורט. מוקדם יותר החודש דיווח האתר כי מכירות התכשיטים והשעונים בכל ערוצי השיווק בארצות הברית, עלו במהלך החודש ב-3.4% כשמכירות התכשיטים עלו ב-3.3% ל-4.886 מיליארד דולר, ומכירות השעונים עלו ב-3.6% ל-666.3 מיליון דולר.

בששת החודשים הראשונים של שנת 2014 עלו מכירות חנויות התכשיטים בארצות הברית ב-4.3% ל-15.34 מיליארד דולר, כשמכירות התכשיטים בכל ערוצי השיווק עלו ב-2.3% ל-30.323 מיליארד דולר, לעומת אותה התקופה בשנה שעברה.

מהערכות מתקדמות של ביצועי חנויות הכלבו בארצות הברית בחודש יולי, עולה כי חלה ירידה של 2.8% במכירותיהן ל-12.341 מיליארד דולר, לעומת אותו החודש בשנה שעברה. עם זאת במכירות הקמעונאיות בכל הקטגוריות והשירותים, נרשמה עלייה של 4.2% ל-446.3 מיליארד דולר.

אנליסטים בארצות הברית מציינים כי לא ניכר שינוי משמעותי  במכירות בחודש יולי לעומת חודש יוני, בשל מומנטום צריכה חלש. המכירות הקמעונאיות נותרו ללא שינוי בתחילת הרבעון השלישי של השנה, ומטילות ספק בתחזיות האופטימיות לצמיחה של 3-4 אחוזים בתוצר במהלך המחצית השנייה של השנה.