פטרישיה סייוורוד מונתה למנכ"לית מועצת היהלומים העולמית

פטרישיה סייוורוד מונתה למנכ"לית מועצת היהלומים העולמית

המנכ"לית החדשה תייצג בין היתר את הארגון בתהליך קימברלי, ותתווה את האסטרטגיה שלו; היום (ג') החלה האסיפה השנתית של חברי ה- WDC באנטוורפן שבבלגיה

מועצת היהלומים העולמית ( WDC ) מינתה את פטרישיה סייוורוד ( Patricia Syvrud ), מייסדת ונשיאת חברת הייעוץ ג'ויה ( Joia Consulting ), למנכ"לית הראשונה של הארגון. המינוי ייכנס לתוקף החל מיום שישי הקרוב (31.10.2014). סייוורוד תדווח ישירות לוועד המנהל של מועצת היהלומים העולמית, תסייע לנשיא הארגון אדוארד אשר ( Edward Asscher ), תייצג את הארגון בתהליך קימברלי, ותתווה את האסטרטגיה של ה- WDC .

 
                                    
                                   פטרישיה סייוורוד 

נשיא ה- WDC , אדוארד אשר, אמר כי, הידע הנרחב והעמוק של פטרישיה בענף התכשיטים, כמו גם נסיונה בעבודה עם ארגונים שלא למטרת רווח וארגונים בין לאומיים, הופכים אותה לבחירה הטבעית לתפקיד חדש זה ב- WDC . כל חברי הוועד המנהל רואים במינוי זה כהתמקצעות נוספת של ה- WDC , ומצפים לעבוד איתה, במטרה להמשיך ולשפר את אמינותה ומעמדה של ה- WDC בזירה הבינלאומית."

בתוך כך, היום (ג') החלה האסיפה השנתית של חברי ה- WDC באנטוורפן שבבלגיה, והיא תימשך עד יום חמישי הקרוב. בין המשתתפים באסיפה גם מנכ"ל דה בירס, פיליפ מילייה, שיקדיש את כל המושב שייפתח מחר לנושאים הקשורים בתהליך קימבלרי. משתתפי האסיפה ייקחו גם חלק בפגישת סיעור מוחות שתעסוק במגוון היבטים אתיים, כלכליים ומשפטיים הקשורים בתהליך קימברלי, ובהם הסיכונים הקשורים בסחר ביהלומי גלם שהוזכרו בדו"ח צוות המשימה למלחמה בהלבנת הון, מוקדם יותר השנה.