נשיא ה-WFDB ארנסט בלום, ישתתף בשבוע היהלומים הבין לאומי הקרוב

נשיא ה-WFDB ארנסט בלום, ישתתף בשבוע היהלומים הבין לאומי הקרוב

נשיא הבורסה, שמואל שניצר: השתתפותו של נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים תמנף את האירוע ותעודד חברי בורסות אחרות להצטרף לעמיתיהם

נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים ( WFDB ), ארנסט בלום, אישר את השתתפותו במהדורת החורף של שבוע היהלומים הבין לאומי שתתקיים ב-8-12 בפברואר 2015 בבורסה. בלום קיבל את ההזמנה להשתתף באירוע מנשיא הבורסה ונשיא הכבוד של ה- WFDB , שמואל שניצר, שכיהן כנשיא הפדרציה בשנים 1998-2004.

"אני מאשר את השתתפותי ומצפה לפגוש חברי בורסה מכל העולם שעושים את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב - מנהלים את עסקי היהלומים", אמר בלום. "הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים תומכת ביוזמות כמו שבוע היהלומים הבין לאומי בישראל מהסיבה הפשוטה שאירוע כזה יוצר ערך מוסף לחברי הבורסות המשתתפים בו", ציין.

עוד אמר בלום כי, "נכון להיום עומד מספר החברים בבורסות המשתייכות לפדרציה על כ-30,000 חברים. בהתחשב בכך כי רבים מחברי הבורסות מחזיקים בחברות יהלומים הכוללות שותפים, בני משפחה ועובדים, אנו מדברים על סדר גודל של עשרות אלפי בני אדם המתפרנסים הודות לקשרים שלהם עם אותו חבר בורסה. עובדה זו יוצרת אחריות גדולה, ולכן פלטפורמות מסחר בין בורסאיות כמו שבוע היהלומים הבין לאומי, מהוות מאמץ מבורך לשיפור וחיזוק הקשרים בין היהלומנים".

נשיא הבורסה, שמואל שניצר, אמר כי השתתפותו של נשיא ה- WFDB תמנף את האירוע ותעודד חברי בורסות אחרות להצטרף לעמיתיהם. "אנו נמצאים כרגע בקשר עם כמה בורסות בעולם, במטרה ליידע את החברים בהן על שבוע היהלומים הבין לאומי הקרוב. על מנת לעודד את היהלומנים מחו"ל להשתתף באירוע אנו מציעים 4 לילות ללא עלות במלונות נבחרים בסמוך למתחם בורסת היהלומים. אנו מפצירים בעמיתינו לא להחמיץ את ההזדמנות הזו למסחר ביהלומים וליצירת קשרים עסקיים."

שבוע היהלומים הבין לאומי נערך בשיתוף פעולה הדוק עם בורסת היהלומים של ניו יורק ( DDC) ועם בורסת היהלומים של אנטוורפן (Beurs voor Diamanthandel). עשרות חברים משתי הבורסות ישתתפו באירוע שיתקיים באולם המסחר.