הבורסה העניקה שי לחג לילדי בית החולים ספרא בתל השומר

הבורסה העניקה שי לחג לילדי בית החולים ספרא בתל השומר

במהלך הביקור בבית החולים העניקו נציגי הבורסה וארבעה קפטנים של מכבי תל אביב בכדורסל שי לחג לילדים המאושפזים בבית החולים

"בשם ההנהלה והילדים המאושפזים בבית החולים אדמונד ולילי ספרא לילדים שבתל השומר תודה רבה על הביקור המרגש. הילדים התרגשו, שמחו ונהנו מביקור יוצא דופן עוד זמן רב לאחר שעזבתם עדיין דיברו וסיפרו על הביקור. אנו מאוד מעריכים ומוקירים על שמצאתם את הזמן המתאים לבקר אצלנו חשבתם על כל פרט כדי לשמח את הילדים וצוות העובדים ועל זאת תודתנו. מאחלים לכם בריאות, הצלחה ומקווים להמשך שיתוף פעולה", כך כתבה היום (ה'), אמרכלית בית החולים אדמונד ולילי ספרא לילדים, רחל אברהם, במכתב תודה ששלחה לבורסה בעקבות ביקור נציגי הבורסה אתמול בבית החולים.
 
כמידי שנה בחג החנוכה, באירוע שהפך כבר למסורת, העניקה אתמול בורסת היהלומים הישראלית ביחד עם כוכבי מכבי תל אביב בכדורסל, שי לחג לילדי בית החולים על שם ספרא בתל השומר. בביקור שהתקיים שזכה בשם, 'ביקור הקפטנים', הצטרפו אל חברי ונציגי הבורסה ארבעה קפטנים של אלופת אירופה בכדורסל: אמנון אבידן, טל ברודי, אולסי פרי ויוגב אוחיון.
 
      
      נמשכת מסורת הנתינה. הבוקר בבית החולים ע"ש ספרא בתל השומר
      צילום: ליאור ג'ורג'י 

בביקור השתתפו סגן הנשיא, יו"ר ועדת כספים והממונה על קשרי הרפואה של הבורסה, יחזקאל (חזי) בלום, מנכ"ל הבורסה, מוטי בסר, אחראית המתנדבות בארגון ניל"ה ויו"ר קרן עזר, אסתי ורטהיימר וחבר הבורסה, אליעזר ורטהיימר. במהלך הביקור עברו המשתתפים ביחד עם ארבעת הקפטנים בין המחלקות השונות והעניקו לילדים הנרגשים שי לחג: צעיף רשמי של מכבי תל אביב בכדורסל בתוך אריזה מהודרת עם לוגו של בורסת היהלומים הישראלית. חג אורים שמח.