ילדי הבורסה והחינוך המיוחד חגגו את חנוכה במסיבה מרהיבה

ילדי הבורסה והחינוך המיוחד חגגו את חנוכה במסיבה מרהיבה

גם השנה נהנו הילדים הרבים מהפתעות, הפעלות, והצגת ילדים באורך מלא בכיכובו של צחי נוי; נציג ילדי בית ספר גיל הודה לנשיא הבורסה, שמואל שניצר, על האירוח החם והמחבק

מסורת החגיגה והשיתוף של בורסת היהלומים הישראלית המשיכה גם השנה במסיבת חנוכה לילדי הבורסה והחינוך המיוחד של בית הספר 'גיל' בגבעתיים, שהתקיימה ביום שישי שעבר (19.12.2014) באולמי הדר דימול. את פני הילדים הרבים שהגיעו למסיבה קידמו עמדות הפעלה, פופקורן, שערות סוכר וצילום שהצטרפו לחבילות שי שכללו ממתקים, תקליטור DVD ועוד הפתעות שחולקו בכניסה לאולם.

כמדי שנה, חגגו מאות ילדי הבורסה את חג האורים יחד עם כ-50 ילדים ו-13 מלווים מבית הספר 'גיל' בגבעתיים ונהנו ממופע הפתיחה של רמצ'וק שכלל שירים, הפעלות והפתעות רבות. יו"ר ועדת תרבות, יוסף בן ציון, בירך את המשתתפים הרבים, הודה לסמנכ"לית הבורסה, עירית בן שחר, על ארגון האירוע והזמין את נשיא הבורסה, שמואל שניצר, ממלא מקום הנשיא יעקב (קובי) קורן, סגן הנשיא, בן ציון שאשו ומנכ"ל הבורסה, מוטי בסר לטכס הדלקת הנרות.

                    
                    חוות החיות של ד"ר צחי בהופעה.
                    צילום: יענק'לה
                    
                    הילדים וההורים במסיבה. 
                    צילום: יענק'לה
                     
                    נשיא הבורסה, שמואל שניצר: "חנוכה שמח לכולם"      
                    צילום: יענק'לה

נשיא הבורסה, שמואל שניצר, בירך את הקהל ואמר: "חנוכה שמח לכולם. אני שמח להיות כאן עם כל הילדים וההורים. אני מודה ליו"ר ועדת תרבות יוסף בן ציון על היזמה והארגון ומאחל לכולם הנאה רבה מהמופעים, תודה רבה שבאתם וחג שמח". עומר, נציג ילדי בית הספר 'גיל' נשא דברים בשם הילדים: "אנו רוצים להודות לנשיא הבורסה, שמואל שניצר, יו"ר ועדת תרבות, יוסף בן ציון וכל חברי הבורסה. תודה רבה על האירוח החם והמחבק."

בסיום הדברים, החל המופע המרכזי, הצגת הילדים 'חוות החיות של ד"ר צחי' בכיכובם של צחי נוי, מני צור וקרן פרץ. הילדים המרותקים הצטרפו להרפתקה בת יותר משעה בה הציל ד"ר צחי את חוות החיות שלו מידי עוזרו הנבל שזמם להשתלט עליה.

האירועים לילדי הבורסה ממשיכים במהלך ימי החג עם סיורים מודרכים לילדים המתקיימים מדי יום במוזיאון היהלומים על שם אופנהיימר. חג אורים שמח.