145 חברות יהלומים מישראל יציגו בתערוכת הונג קונג במרס הקרוב

145 חברות יהלומים מישראל יציגו בתערוכת הונג קונג במרס הקרוב

בשל מספר המציגים הגבוה הורחב ביתן היהלומים הישראלי באולם היהלום ב-AsiaWorld-Expo ל-1,560 מ"ר והוא יכלול גם איזור אירוח יוקרתי
ענף היהלומים הישראלי יפגין שוב נוכחות מרשימה בתערוכת התכשיטים הבין לאומית של הונג קונג (HKTDC) שתתקיים בחודש מרס הקרוב, עם מספר רב של מציגים בביתן הישראלי. בנוסף, תכשיטי יהלומים מישראל יככבו באירוע הגאלה, שיכלול ארוחת ערב ותצוגת אופנה.
 
ביתן היהלומים הישראלי, המאורגן על ידי קבוצת החברות של מכון היהלומים הישראלי (IDI), יארח השנה 115 חברות. 30 חברות ישראליות יציגו במיקומים אחרים בתערוכה. בין המציגים הישראלים ישנן 11 חברות אשר משתתפות בתערוכה בפעם הראשונה. המציגים הישראלים יציגו יהלומים מכל צורה וגודל, וכמה חברות יציעו גם אבנים גדולות וחשובות מאוד, כמו גם יהלומים צבעוניים. יתרה מכך, רבים מהמשתתפים יציגו גם תכשיטי יהלומים שעוצבו במיוחד לתערוכה.
 
גם בתערוכה הקרובה יהיה מכון היהלומים הישראלי הספונסר היחיד של ערב הגאלה. במסגרת האירוע תתקיים בפעם הראשונה תצוגת אופנה הכוללת דוגמניות שיענדו תכשיטי יהלומים מישראל. התצוגה תכלול תכשיטים של החברות סורום (Sorum), שלמה ביצ'אצ'י (Shlomo Bichachi), אהרונוף קריאיישנס (Aharonoff Creations), לייביש ושות' (Leibish & Co), יעקובוב גרופ (Yakubov Group) ומוטי קאשי (Moti Kashi).
 
בשל מספר המציגים הגבוה הורחב ביתן היהלומים הישראלי באולם היהלום ב-AsiaWorld-Expo ל-1,560 מ"ר. השנה יכלול הביתן איזור אירוח יוקרתי, שבו יוגש כיבוד ויוצבו מסופים עם אפליקציית ״מצא את היהלום שלך״ (Find Your Diamond). מסופים נוספים ימוקמו בבר היהלום בבית הונג קונג שבאולם 7. מערכת Find Your Diamond מאפשרת לקונים לחפש במלאי של כל המציגים הישראלים בתערוכה ולמצוא את היהלומים המסוימים שהם רוצים. זוהי מערכת קניינית, שמכון היהלומים הישראלי פיתח במיוחד לתערוכות, והוכחה כיעילה ביותר עבור קונים ומציגים כאחד.
 
ענף היהלומים הישראלי מעוניין מאוד לקדם את המסחר בשוקי אסיה. יו"ר מכון היהלומים, מוטי גנץ, אמר כי, ״הביקוש ליהלומים מלוטשים באסיה גדל והפוטנציאל אדיר. יהלומים נתפסים באסיה יותר ויותר כפריט יוקרתי במיוחד. יש גם עליה בהתעניינות ביהלומים כערוץ השקעה״. הונג קונג היא השוק השני בגודלו ליהלומים מלוטשים מישראל, ומהווה כמעט 30% מכלל יצוא המלוטש. בנוסף, מייצאת ישראל מלוטש גם לסין, הודו, תאילנד, סינגפור, טאייוון, יפן ושווקים אחרים באסיה.
 
מנכ״ל מכון היהלומים, אלי אבידר אמר, כי הוא משוכנע שהתערוכה הזו תהיה מוצלחת עבור מציגים ישראלים. ״הביקוש ליהלומים מלוטשים גדל בחודשים האחרונים, הן באסיה והן בארצות הברית. תערוכת מרס בהונג קונג חשובה מאוד, כיוון שזוהי ׳התערוכה הפותחת׳ של 2015 ומושכת קונים מכל האיזור ועד אוסטרליה. זהו מקום טוב מאוד ליהלומנים ישראלים שרוצים לפגוש לקוחות קיימים וליצור קשרים עסקיים חדשים״, אמר. אבידר הוסיף כי מכון היהלומי הישראלי ישתתף השנה בארבע תערוכות יהלומים שיתקיימו בחודשים מרס, יוני, ספטמבר ונובמבר.
 
באדיבות מכון היהלומים הישראלי