רשת עמל תעניק את חסותה לקורס ליטוש היהלומים במרכז הייצור החדש

רשת עמל תעניק את חסותה לקורס ליטוש היהלומים במרכז הייצור החדש

מעתה יילמדו חניכי כיתת הליטוש את הקורס בפיקוח רשת עמל, ואף התעודה שיקבלו תהיה משותפת לרשת עמל ולמרכז הייצור המודרני
לאחר משא ומתן ארוך וממושך עם רשת עמל לחינוך טכנולוגי, הבשיל שיתוף פעולה יחודי במסגרתו תעניק הרשת הוותיקה את חסותה לקורס ליטוש היהלומים המתקיים במרכז הייצור המודרני. לקורס הליטוש הוכנסו תכנים נוספים, על פי הנחיית עמל, במיוחד נושאים הקשורים לבטיחות בעבודה. מעתה יילמדו תלמידי כיתת הליטוש של מרכז הייצור המודרני את הקורס בפיקוח רשת עמל, ואף התעודה שיקבלו התלמידים תהיה משותפת לרשת עמל ולמרכז הייצור המודרני.
 
יו"ר ועדת תעשייה יורם דבש אמר: "אנו חותרים כל העת לשיפור וקידום. הכללת קורס הליטוש המתקיים במרכז הייצור המודרני תחת הסטנדרטים של רשת עמל טובה הן לנו והן לתלמידים. אנו מאמצים סטנדרטים המקובלים ברשת חינוך טכנולוגי ותיקה מחד, ואילו התלמידים מקבלים תעודת סיום קורס ממוסד מוכר ומכובד".
 
מנכ"ל התאחדות תעשייני היהלומים, עפר לאופמן, שהוביל את המו"מ מול רשת עמל אמר: "רשת עמל תרמה מניסיונה בכל הקשור למיון וקבלת התלמידים. אימצנו את המלצות עמל ומעתה מועמדים המעוניינים להשתתף בקורס ליטוש יהלומים, יעברו מיון מקדים לפני הגשת המעמדות בפועל. הם יערכו סיור מוקדם במפעל ליטוש, על מנת לקבל מושג מהו סוג העבודה ואופיה, במסגרתו יעברו מבחן מקדים הבודק יכולת טכנית ומוטריקה עדינה ורק אחר כך יוזמנו לראיון קבלה אישי".
 
רשת עמל, היא רשת בתי ספר ומכללות למדעים, טכנולוגיות ואמנויות, המעניקה מסגרת לימודית-חינוכית לכל שכבות האוכלוסייה, החל מנוער בסיכון ועד לנוער מצטיין. רשת עמל הוקמה בשנת 1928 על ידי ההסתדרות הכללית שהוגדרה בשנת 2007 כחברה לתועלת הציבור.
 
רשת עמל מהווה כיום גורם מוביל ומרכזי במערכת החינוך בישראל. הרשת מובילה יזמות, חדשנות ומצוינות, וניצבת בקדמת החינוך המדעי והטכנולוגי. 120 מוסדות חינוך של רשת עמל פזורים בכל רחבי הארץ. יתרונה הבולט של קבוצת עמל הוא בעוצמת גודלה וניסיונה החינוכי רב השנים. עמל מובילה חינוך מדעי וטכנולוגי בכל הרמות. עמל: מצוינות בחינוך המדעי והטכנולוגי, ומתן הזדמנות להשתלבות בעולם המחר.
 
קבוצת עמל ידועה גם בשיתופי פעולה עם מוסדות אקדמיים מובילים, קרנות פילנתרופיות בארץ ובעולם ומקיימת קשר הדוק מאוד עם גורמי ממשלה כמו משרד הכלכלה והתאחדות התעשיינים.
 
באדיבות מכון היהלומים הישראלי