יורם דבש

יורם דבש

יורם דבש,

  • נשיא בורסת היהלומים הישראלית
  • נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים (WFDB)
 
נבחר לנשיאות בשנת 2015 ומכהן כנשיא ה-10 של בורסת היהלומים. 
נבחר לתפקיד סגן נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים בשנת 2016.
 
דבש (52), גרוש ואב לשלושה, בעל עבר צבאי פיקודי ודור ראשון ליהלומנים במשפחתו, הקים את חברת היהלומים שלו 'דבש יהלומים בע"מ' בשנת 1991. כיום מחזיקה החברה בבעלותה 5 סניפים בעולם. כיצרן יהלומים בכל רמ"ח אבריו, דבש הוא גם חבר התאחדות תעשייני היהלומים הישראלית (IsDMA) משנת 2000 ומכהן בדירקטוריון ההתאחדות משנת 2011. בנוסף להתאחדות כיהן דבש בעבר גם כחבר במועצת המנהלים של מכון היהלומים הישראלי.
 
              יורם דבש - נשיא בורסת היהלומים
 
בשנת 2013 נבחר יורם דבש להנהלת בורסת היהלומים הישראלית לתפקיד מזכיר הכבוד של הבורסה וליו"ר ועדות תעשייה ושיווק וקשרי חוץ. יורם דבש הוא הכח המניע מאחורי הקמתו ופיתוחו של מרכז הייצור המודרני של הבורסה, שנוסד במטרה להבטיח כי ליטוש וייצור היהלומים לא רק יישארו בישראל, אלא גם יתרמו באופן משמעותי לגיוון ויגבירו את הצמיחה של ענף היהלומים הישראלי.
 
יורם דבש גם יזם את המחלקה לפיתוח יהלומים במשקל 10+ קרט באגף הטכנולוגי של הבורסה, במטרה להבטיח כי אבנים אלה ימשיכו להיות מיוצרות בישראל במקום בחו"ל. 'דבש יהלומים' היא אחת מחברות היהלומים המובילות בתחומה, אשר בתחילת דרכה התמחתה ביהלומים קטנים בליטוש ריבועי או פרינסס. עם השנים עברה החברה ליצור של אבנים גדולות מרובעות ועגולות בגדלים של עד 5 קרט.
 
דבש יהלומים מייצרת באופן בלעדי את כל היהלומים שלה בישראל, ומשווקת את תוצרתה בחו"ל, בין היתר גם באמצעות משרדי לוויין הנמצאים במרכזי המסחר הגדולים בעולם. דבש יהלומים נמנית על 20 יצואני היהלומים המובילים בישראל.