בית תכשיטי היוקרה הארי ווינסטון השיק קולקציה חדשה, בהשראת פרחי הזיכריני (Forget me not) במיוחד ליום האם. אמהות אמריקאיות רבות זכו לקבל משהו מהקולקציה בימים האחרונים - צמידים, טבעות, עגילים או שרשראות יפהפיות - שעוצבו בצורת פרחים עדינים.
המותג הוותיק (נוסד ב-1926), שאוהב לפנות אל פרחים וצמחים כהשראה,השתמש הפעם ביהלומי "Fancy" בחיתוך אגס ומרקיז וביהלומי "Round Brilliant" כדי ליצור מראה רומנטי, כמעט נוסטלגי, המתאים לערב ולבוקר גם יחד.
ההערכות הן שלמעלה מ-36% מקוני המתנות ליום האם קונים תכשיטים, מה שאומר שהשנה, אמהות ברחבי העולם יקבלו תכשיטים בשווי של כ-5 מיליארד דולרים - עליה של כ-10% לעומת השנה שעברה.