אז מה קורה באגף האינטרנט השיווקי?

אז מה קורה באגף האינטרנט השיווקי?

שבועות ספורים מרגע שנחנך, אגף האינטרנט עובד, מלא תנועה ואנשים. עמנואל סולימנוב, אחראי האגף, מספר קצת על העבודה

הבורסה התחדשה באגף אינטרנט שיווקי, כחלק משירותיו מקבלים חברים וחברות הדרכה מקיפה בהפעלת המכשור הייחודי הדרוש לצילום איכותי ומדויק של יהלומים ובפיתוח אפיקי מסחר דיגיטליים חדשים.

כידוע חלק הולך וגדל של המסחר ביהלומים עובר לזירה האינטרנטית, המאפשרת ליהלומנים להגיע קונים ברחבי העולם - לקוחות קצה, בתי עסק ועוד.

יורם דבש, נשיא הבורסה, התייחס לאגף החדש ולפוטנציאל העסקי שלו: "האגף יספק לחברים ולחברות הדרכה מקיפה במכירת יהלומים בפלטפורמות מקוונות שונות. הנהלת הבורסה ואני מחויבים לספק לכל אחד ואחת את ההזדמנות להצטרף בצורה מיטבית ולקחת חלק פעיל באפיקי המסחר החדשים, שהולכים ותופסים נתח גדול ומשמעותי מהשוק היום".

עמנואל סולימנוב, העובד באגף, מספר: "מדי יום מגיעים אלינו יהלומנים רבים להדרכה ועזרה בתפעול המכשור שבאגף, ולרכישת ידע באפליקציות ובתוכנות השונות. עיקר הפעילות מתמקדת בצילום היהלומים במכשירים הייחודיים שיש אצלנו, ובהעלאת התמונות לפלטפורמות השונות. לצד אלה, יש גם יהלומנים שבאים כדי ללמוד את הפלטפורמות, כמו למשל Get Diamond , לעומק. רבים מהם חוזרים פעמם נוספות כדי להעמיק את הידע ולדעת לתפעל את הכל בעצמם. אני שמח מאוד להגיד שהתגובות חיוביות, ושכל מי שמגיע לאגף אומר שהוא מרגיש שהדבר מקדם אותו ואת העסקים שלו בצורה טובה".