שריינו את התאריך: שבוע היהלומים הבא יתקיים ב-13-16.2.2017

שריינו את התאריך: שבוע היהלומים הבא יתקיים ב-13-16.2.2017

נשיא הבורסה, יורם דבש: "השנה נעבוד בשיתוף פעולה עם הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, כדי להביא את חברי הבורסות המסונפות לה לרמת גן. מה שיהפוך אותו לאירוע מסחר בין בורסאי אמיתי"

שבוע היהלומים הבינלאומי ה-6 בישראל יתקיים בבורסה ב-13-16 בפברואר 2017. תערוכת היהלומים, הנערכת בבורסה זה 5 שנים, והפכה לאירוע חובה בלוח השנה של סוחרי היהלומים בכל העולם תתקיים הפעם במתכונת חדשה. בימים שני עד רביעי יתקיים מסחר באולם וביום חמישי יפונה לוח הזמנים לטובת פגישות אישיות, ולסיורים ופעילויות אחרות שהבורסה מארגנת.

נשיא הבורסה, יורם דבש, אשר נבחר לאחרונה במהלך קונגרס היהלומים בדובאי לסגן נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים ( WFDB ) אמר כי הוא צופה שהאירוע ימשוך יהלומנים רבים מהבורסות החברות בפדרציה. ״האירוע הזה התחיל לפני חמש שנים בהשתתפות חברי בורסת היהלומים של ניו יורק ( DDC ), ולאחר מכן גדל וכלל גם את בורסת היהלומים של אנטוורפן ובורסות היהלומים של בהראט ומומבאי. השנה נעבוד בשיתוף פעולה עם הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים, כדי להביא את חברי הבורסות המסונפות לה לרמת גן. מה שיהפוך אותו לאירוע מסחר בין בורסאי אמיתי״.

חיים וולנר, יו״ר ועדת תערוכות המארגנת את שבוע היהלומים הבינלאומי אמר כי הוא משוכנע שהאירוע הקרוב יהיה גדול יותר מהקודם: ״שבוע היהלומים הבינלאומי בישראל ביסס את זה מכבר את המוניטין של יצירת הזדמנות עסקית מובילה ויחודית עבור סוחרי יהלומים. איכות ומגוון הסחורות המוצעות למכירה הוא עצום, ועלות ההשתתפות מינימלית. האירוע שודרג וזכה במתכונת חדשה ותכונות נוספות, עליהן נכריז בהמשך״.