מסייעים לבורסה התורכית

מסייעים לבורסה התורכית

משלחת של ראשי בורסת היהלומים התורכית תגיע לישראל על מנת ללמוד ולהיעזר בראשי הבורסה הישראלית. הנשיא, אבי פז – "חשוב לנו לסייע לבורסה התורכית ואני משוכנע שחברי הבורסה שלנו ייהנו מהקשרים המצוינים שיש לנו אתם"
הבורסה התורכית התקבלה בקונגרס האחרון של הפדרציה העולמית שנערך בשנחאי בחודש מאי כחברה מן המניין ב – WFDB. ראשי הבורסה התורכית מגיעים לישראל על מנת להיעזר בניסיון העשיר שיש לבורסה הישראלית ולראשיה בכל הנוגע לניהול מוסדות הבורסה ולהתנהלות הכללית הן המקומית והן הבינלאומית.

הנשיא אבי פז – "אנחנו מסייעים לעמיתנו מהבורסה התורכית בשמחה רבה בכל מה שנוגע להיערכות שלהם ולניהול הבורסה הלכה למעשה. יש לנו ניסיון עשיר ורב שנים ואנחנו שמחים לחלוק אותו עם הקולגות שלנו כפי שעשינו בעבר גם עם רוסיה, סין, קנדה ומדינות נוספות. נמשיך לסייע לבורסות אחרות בעולם מכיוון שהאינטרס הגלובאלי של כולנו הוא לפתח את ענף היהלומים העולמי ולהביא לגידול במסחר בשווקים חדשים".

פז הוסיף – "אנחנו רואים בשוק התורכי שוק יעד אטרקטיבי ביותר לצריכת יהלומים ותכשיטים והפעילות המוצלחת של הבורסה התורכית יכולה לסייע בקידום הסחר והרחבת ענף היהלומים. ההצלחה של הבורסה התורכית תפתח בפנינו הזדמנויות חדשות ואני שמח על כך שגם בנושא הזה אנחנו נמצאים בחזית ומסייעים לאחותנו הצעירה מתורכיה."