אולם המסחר ישופץ

אולם המסחר ישופץ

לכבוד חגיגות ה – 70 של הבורסה החליטה ההנהלה לערוך שיפוץ נרחב באולם המסחר. הנשיא, אבי פז – "נשקיע באולם כחצי מיליון דולר ובזכות השיפוץ הזה נזכור כולנו לטובה את חגיגות ה – 70 עוד הרבה מאד שנים".
באסיפה הכללית ה – 59 של בורסת היהלומים הכריז נשיא הבורסה, אבי פז, כי במקום להשקיע סכומי עתק במסיבה חד פעמית החליטה ההנהלה להשקיע את הכסף בשיפוץ של אולם המסחר בעלות של כחצי מיליון דולר.

שיפוץ אולם המסחר נדרש כבר מזה זמן רב ומתוך ראייה אסטרטגית ארוכת טווח, ומחשבה על טובת הציבור, החליטה ההנהלה לנצל את ההזדמנות הזו ולציין את אירוע  70 השנה לבורסה בצורה מעט שונה.

פז עדכן את החברים, שקיבלו את ההודעה באופן חיובי ביותר, כי בהנהלה התנהלו דיונים רבים בנוגע לאופי חגיגות ה – 70 ולאחר שנבחנו העלויות הכרוכות בהפקת המסיבה החד פעמית הוחלט פה אחד לשנות כיוון.

פז אמר בבדיחות הדעת - "אתם מכירים אותי, אני אוהב מסיבות ומאמין שעלינו לנצל כל סיבה למסיבה, אבל יחד עם זאת, כולנו יודעים, שטיבן האמיתי של מסיבות מסוג זה הוא שהן נשכחות מהר. אולי הדבר היחיד הבלתי נשכח בהן הוא העלויות והחשבוניות שיש לשלם".

לפיכך, בעקבות החלטת ההנהלה תיערך בבורסה בחודש נובמבר, לאחר סיום שנת האבל לפטירתו של נשיא הכבוד משה שניצר ז"ל, מסיבה מכובדת אך צנועה יותר לציון ה – 70. מירב הכסף שאמור היה "להתבזבז" על האירוע החד פעמי, יושקע בשיפוץ האולם, אשר יכלול שדרוג נרחב ככל הניתן של האולם, הרחבת שטחי המסחר וניצול טוב יותר של השטח.


"אנחנו נעשה כל שביכולתנו על מנת להפוך את אולם המסחר שלנו לנוח יותר, נעים יותר ומקצועי יותר ונשתמש בכסף באופן שיעניק לכולנו ערך מוסף גם בעשרות השנים הבאות" סיכם הנשיא.