תכנית הפנסיה מתקרבת

תכנית הפנסיה מתקרבת

נשיא הבורסה, אבי פז, הכריז במהלך האסיפה הכללית כי חלה התקדמות משמעותית ביותר בגיבוש של תוכנית הפנסיה לחברי הבורסה – "בקרוב מאד נוכל לברך על המוגמר".
אחת הבשורות המשמעותיות ביותר באסיפה הכללית ה – 59 שהתקיימה בבורסה נגעה לנושא תוכנית הפנסיה לחברי הבורסה.

"שנים רבות מדברים בבורסה על הצורך בתוכנית פנסיה מקיפה וטובה לחברי הבורסה" אמר פז והוסיף "כבר למעלה משנה אנחנו פועלים במרץ רב בתחום הזה והיום אנחנו נמצאים בישורת האחרונה בהחלט לקראת ההגעה להסכם כולל שהנו הטוב ביותר עבורנו. בריצת המרתון החשובה הזו אנחנו נמצאים במטרים האחרונים בהחלט".

פז הדגיש כי כבר "בתקופה הקרובה מאד, נביא לאישור תוכנית פנסיה שתעניק פתרון לחברי הבורסה – כל אחד עפ"י גילו ויכולתו. תכנית הפנסיה תציג את התנאים המיטביים שניתן להשיג על מנת שהחברים יוכלו לערוך לעצמם ביטוח למען ביטחונם הפנסיוני. פז הוסיף ואמר כי "בזכות גיבוש התכנית הזו נצליח סוף סוף, לאחר כל כך הרבה שנים, לפתור את אחת הסוגיות הכאובות והמשמעותיות ביותר שעומדות על סדר היום הציבורי שלנו ובמקביל גם להיענות לדרישות החוק וההסכמים הקיבוציים המחייבים".

הנשיא הודה במיוחד לחבר ההנהלה אילן סמואל על פעילותו המסורה והמאומצת בתחום והוא ביקש מהחברים להתאזר בעוד מעט סבלנות והבטיח כי הסבלנות הזו משתלמת.

יצוין כי לאחרונה פורסם צו ההרחבה לביטוח פנסיוני במשק אשר נותן משנה תוקף לחשיבותה של תוכנית הפנסיה המגובשת על ידי הנהלת הבורסה.