עוד שטחים יחוברו לבורסה

עוד שטחים יחוברו לבורסה

העסקה לחיבור 10 הקומות של בניין יהלום לקומפלקס הבורסה היא רק הסנונית הראשונה, בעתיד יחוברו שטחים נוספים.
הדיו על עסקת חיבור 10 הקומות של בניין היהלום לקומפלקס הבורסה טרם יבשה ובהנהלת הבורסה כבר רוקמים עסקאות נוספות להרחבת המתחם.

"עסקת 10 הקומות מכניסה לקופה שלנו סכומי כסף לא מבוטלים" ציין הנשיא אבי פז, "ובמקביל אנחנו חייבים לזכור שתוספת השטחים היא בשורה מצוינת לענף שלנו. בזכות תוספת השטחים הזו אנחנו יכולים לקלוט עוד חברות זרות ולפתח את הענף. אני יכול לומר בפה מלא, שהעסקה עליה חתמנו היא בהחלט טובה לבורסה כגוף ולנו היהלומנים כפרטים. אנחנו מתפרנסים מעיסוק ביהלומים ויש חשיבות אדירה לכך שתהיה תנופה וצמיחה בבורסה שלנו. אין לי ספק שהמהלך הזה הוא היסטורי וחשוב ביותר וכי לאורך הזמן נהנה ממנו כולנו".

פז ציין בדבריו כי עסקת 10 הקומות היא סנונית ראשונה שמבשרת את הבאות – "בימים אלה החלטנו על חיבור של שטחים נוספים למתחם הבורסה בבניין מכבי ובקרוב נוכל לבשר על הסכם, שיאפשר התרחבות נוספת של הבורסה".

בנוסף הנשיא גילה גם כי נמשכים המגעים להקמת בניין נוסף שיחובר למתחם ואף סיפר בנוגע לכך כי " כבר לפני כמה חודשים חתמנו עם יזמים על טיוטת הסכם להקמת בניין מעבר לכביש. לאחר משא ומתן ארוך ומפרך הגענו להבנות מלאות עם היזמים וחתמנו על טיוטת ההסכם. ברגע האחרון היזמים חזרו בהם מההבנות אליהן הגענו והעלו תנאים חדשים אותם לא יכולנו לקבל".

בנושא זה אמר הנשיא כי הוא אמנם נחוש בדעתו להרחיב את הבורסה ולהביא רווחה ושגשוג, אבל לא פחות מזה הוא נחוש לחתום אך ורק על עסקאות שיהיו טובות לבורסה, לחברים ולענף כולו!

"לכן", סיים פז "על אף שהעסקה – עליה עמלנו רבות – לא יצאה אל הפועל, אנחנו ממשיכים ובוחנים בימים אלה עסקאות אחרות להקמת הבניין החדש ואנחנו מעניקים לנושא חשיבות עליונה. הצוותים שלנו בוחנים את הנושא וכשהמשא ומתן יבשיל אני משוכנע שנוכללהביא עסקה טובה לכולנו. אסור למהר ולנקוט בצעדים נמהרים – גם אם הם נראים פופולאריים לרגע - יש לנו סבלנות אין קץ וכאיש ציבור וכאיש עסקים אני יודע, וגם אתם יודעים, שהסבלנות הזו משתלמת ונכונה אסטרטגית".