רוצה "לפרוץ" להודו?

רוצה "לפרוץ" להודו?

משלחת של אנשי עסקים מחבל גוג'אראט שבהודו תבקר בישראל בחודש ספטמבר ותקיים פגישות אישיות עם חברות ואנשי עסקים ישראלים במטרה ליצור עימם שיתופי פעולה.
המכון הישראלי לייצוא ולשיתוף פעולה בינלאומי מארגן כנס עבור יצואנים ואנשי עסקים ישראלים המעוניינים להיחשף לאפשרויות הרבות הגלומות בהודו בכלל ובחבל גוג'ארט בפרט ולבחון שיתופי פעולה עם אנשי עסקים מובילים מחבל ארץ זה.

מהמכון הישראלי ליצוא נמסר כי חבל גוג'אראט הוא אחד האזורים המתפתחים ביותר בהודו והוא עובר תהליך של פיתוח מהיר במיוחד בהשוואה לחבלי ארץ אחרים.

מנתונים רשמיים עולה כי חבל גוג'אראט מהווה גורם מרכזי בהתפתחות הכלכלית של הודו והוא אחד המובילים בכל מה שנוגע לפיתוח של תעשיות שונות וביניהן גם עסקים מתחום התכשיטים ואבני החן – לפרטים נוספים על חבל גוג'אראט ועל ענפי העיסוק המובילים לחץ כאן.

במשלחת שתגיע לישראל ייטלו חלק 23 אנשי עסקים הודים והפגישות האישיות איתם יערכו ב – 21 בספטמבר במלון קראון פלאזה בת"א באולם ספיר.

עלות ההשתתפות במפגש ובסמינר (כולל ארוחת בוקר, צהריים וכיבוד קל) היא 220 ₪ ולפרטים נוספים ניתן לפנות לגב' רחל עזרתי, הממונה על קשרי החוץ במייל -ezrati@export.gov.il.