והזוכים המאושרים הם...

והזוכים המאושרים הם...

ביום חמישי האחרון נערכה במשרדי הנהלת בורסת היהלומים ההגרלה בין כל הרשומים ב"דפי הבורסה"–האינדקס המלא של בורסת היהלומים. שני הזוכים המאושרים בטלפון71 NOKIA E הם...
בחודשיים האחרונים היו מסדרונות בורסת היהלומים מעוטרים בשלטים מאירי עיניים שהזמינו את חברי הבורסה ואת הדיירים להירשם לשרות "דפי הבורסה" ולהשתתף בהגרלה של שני טלפונים יוקרתיים של חברת אורנג' מדגם 71  NOKIA E.

ההיענות של החברים הייתה יוצאת דופן ולאור הביקוש הרב הוחלט אפילו להאריך את תקופת המבצע ולאפשר לכמה שיותר חברים ודיירים להצטרף.

ממערכת האתר נמסר כי הקמפיין הצליח הרבה מעבר לציפיות וכי בזכותו התמלאו  "דפי הבורסה" בפרטי התקשרות של יהלומנים רבים -  "רצינו לתת לחברים תמריץ להירשם לשרות החדש של דפי הבורסה ולשמחתנו ההיענות של החברים הייתה יוצאת מגדר הרגיל. המרוויחים הגדולים ביותר מהקמפיין הזה הם גולשי האתר שנהנים מאינדקס טלפונים מקיף ונרחב ביותר המשרת אותם במהלך יום העבודה".

הזוכים בהגרלה יקבלו במתנה מאתר הבורסה טלפון יוקרתי מדגם 71 NOKIA E. שמם של הזוכים יפורסם בטמהלך טקס הדלקת הנר הראשון של חנוכה ביום ראשון ה - 21.12.08 בשעה 16:30. במעמד זה יעניק נשיא הבורסה, אבי פז לזוכים את את הפרס היוקרתי. לפרטים נוספים בנוגע לטקס הדלקת נר ראשון של חנוכה לחץ כאן.