חנוכה בבורסה

חנוכה בבורסה

במהלך חג החנוכה תתקיים מדי ערב הדלקת נרות חגיגית בהשתתפות חברי הבורסה. בטקס הדלקת הנר הראשון שיערך ביום א' 21.12.08 באולם הבורסה יכריז הנשיא אבי פז על הזוכים בקמפיין של "דפי הבורסה".
הדלקת הנר הראשון של חנוכה תתקיים, בהתאם למסורת ארוכת השנים, בהשתתפות חברות וחברי הבורסה שיתכנסו יחד באולם המסחר על מנת להדליק נר ראשון של חנוכה ולפרסם את הנס שעשה הקב"ה ליהודים בחנוכה.

טקס הדלקת הנר יערך בכניסת אולם הבורסה (צד שמשון) בשעה 16:30 ואת הנר ידליק נשיא הבורסה, אבי פז וישתתפו הנגנים עמית ויניב.

במעמד ההדלקה יכריז הנשיא על שני הזוכים בקמפיין של אתר האינטרנט הרשמי של הבורסה (קמפיין ההגרלה בין כל הרשומים ב"דפי הבורסה"). הנשיא יעניק לשני הזוכים המאושרים את הפרס–טלפון יוקרתי מדגם 71 NOKIA E – מתנת האתר.

בשאר ימי חנוכה תתקיים הדלקת הנרות מדי יום באולם המסחר בשעה 16:30 מלבד יום רביעי, כ"ז כסל"ו תשס"ט, (24.12.08), אז תתקיים הדלקת הנרות בשעה 16:30 במסעדת הגשר. ביום זה מזמינה ועדת המתווכים בשיתוף ועדת תרבות תורנית את ציבור המתווכים ואת כלל חברי הבורסה להדלקת נר רביעי של חנוכה, שתתקיים במעמד מר אבי פז, נשיא הבורסה. בתוכנית: ברכות והדלקת נרות. אמן אורח - הזמר אורי שבח ובנו.

ביום שלישי כו' בכסלו (23.12.08) בשעה 11:00 תתקיים באולם הדר דימול (מתחם בורסת היהלומים) מסיבת חנוכה לילדים בגילאים 3-10. מופע קסמים של שי נשיא ו"חגיגת השירים של דתיה". כרטיסים בעלות של 40 ש"ח ניתן לרכוש במזכירות הבורסה

ביום שני, זאת חנוכה, ב' טבת תשס"ט (29.12.08) בשעה 16:00 יתקיים במסעדת קולינן ערב בנושא "זאת חנוכה" וסיום מסכת "קידושין" במעמד הנשיא, אבי פז ובהשתתפות הרה"ג חיים דוד קובלסקי שליט"א, מייסד מאורות הדף היומי . יוגש כיבוד קל. הציבור מוזמן.

בברכת חג אורים שמח.