תרומה תחת אש

תרומה תחת אש

יממה לאחר שהחליט נשיא הבורסה, אבי פז כי הבורסה תצייד את המקלטים של תושבי שער הנגב יצאו איציק לופטין, יובל גור אריה ומרקו כהן לשטח האש שבדרום הארץ עם משאית עמוסה בציוד.
כפי שדווח בהרחבה, מיד עם תחילת המבצע הצבאי "עופרת יצוקה" החליטה הנהלת הבורסה להירתם למען תושבי הדרום ולתרום לתושבי שער הנגב היושבים במקלטים עשרות פלזמות, מכשירי DVD, סרטים, משחקים וחבילות שי.

נשיא הבורסה אבי פז, הטיל את משימת הרכש, הלוגיסטיקה והתרומה על יובל גור אריה  שלאחר עבודה מרוכזת ומאומצת של 24 שעות יצא ביחד עם יו"ר ועדת ביקורת איציק לופטין ומרקו כהן  לדרום הארץ עם משאית עמוסה בציוד למקלטים.

נשיא הבורסה, אבי פז שולח את איציק לופטין ויובל גור אריה לישובי קו העימות (צלם - יענקל'ה)

 
השיירה, שיצאה מרמת גן, לוותה על ידי הקב"טים של המועצה האזורית שער הנגב ומיד עם כניסתה לשטח האש של יישובי הדרום החלו להישמע אזעקות ונפילות של טילים.

אנשי הבורסה התקבלו בברכה על ידי ראש המועצה אלון שוסטר ועל ידי וורדה גולדשטיין, מנהלת היחידה לגיוס משאבים של שער הנגב.

איציק לופטין מוסר לראש המועצה שער הנגב אלון שוסטר את מכתבו של נשיא הבורסה. מימין יובל גור אריה
ומשמאל מרקו כהן.(צלום - יענקל'ה)

 
איציק לופטין, שעמד בראש המשלחת מסר לראש המועצה את המכתב של נשיא הבורסה בו נכתב -  

"...הגם שבורסת היהלומים הישראלית ממוקמת במרכז הארץ, ליבה ומחשבותיה עם אנשי הדרום, אשר נאלצים להעביר ימים ולילות במקלטים ובמרחבים מוגנים. לפני חודשים ספורים קיימנו במועצה האזורית ישיבת דירקטוריון וביקור באזור וכבר אז סייענו, ככל יכולתנו, בהתמודדותכם עם המצב וכך גם הפעם אנו נרתמים להקל ולו בקצת על קשייכם, אנו שולחים את הציוד והמכשור למקלטים הכוללים: 20 מכשירי טלוויזיה, 20 מכשירי DVD, סרטים לילדים ולמשפחה, משחקים וממתקים, כל זאת לצורך זיוודם של 20 מקלטים בהתאם לצרכים כפי שסוכם עימכם וכאות הזדהות ותמיכה. כולנו בבורסה מקווים ומייחלים כי תוצאות המבצע הצבאי שעדיין נמצא בעיצומו יאפשר ליישובי הדרום לחזור ולנהל חיים אזרחיים שקטים, בטוחים ורגועים".

פורקים את הציוד (צלום - יענקל'ה)
 
אנשי הבורסה נסעו בין קיבוצי שער הנגב (קיבוץ ארז, קיבוץ אור הנר, כפר עזה ונחל עוז) ופרקו במו ידיהם את הציוד למקלטים.

איציק לופטין, שהוא עצמו בן קיבוץ ארז אומר – "הפעולה היזומה של נשיא הבורסה היא חשובה ומצוינת והתזמון של הפעילות שלנו היה מעולה. כשהגענו לשטח כל הילדים ישבו במקלטים והם קיבלו אותנו בהתלהבות ובהמון הכרת תודה. כבר קיבלתי עשרות טלפונים של תושבים שסיפרו לי על כך שהציוד כבר הותקן ושהוא גורם לשינוי אמיתי בהעברת הזמן במקלטים גם עבור הילדים וגם עבור המבוגרים".

יובל גור אריה סיכם לאחר שחזר מהשטח – "אני גאה להיות חלק מארגון שחרט על דגלו את ערך התרומה והעזרה לזולת. אי אפשר לתאר במילים את ההתרגשות האדירה של התושבים שקיבלו אותנו. כשפרקנו את הציוד חשנו כולנו תחושה בלתי רגילה של שליחות".

פורקים את הציוד (צלום - יענקל'ה)