ממשיכים בתנופת ההכשרה המקצועית

ממשיכים בתנופת ההכשרה המקצועית

בימים אלה מסתיים מחזור נוסף של לימודים במסגרת הקורסים שמסבסדת הבורסה. הנשיא אבי פז – "דווקא בתקופה הזו יש חשיבות רבה לכך שאנחנו ממשיכים לסבסד קורסים ברמה הגבוהה ביותר".
מחזור נוסף של קורסי ההעשרה שמקיימת בורסת היהלומים בשיתוף עם המכון הגמולוגיIGC– המכללה ליהלומים ומכללת שנקר סיים בימים אלו את לימודיו.

הקורס בעיצוב תכשיטים נחל הצלחה מרובה ובהמשך תקיים הבורסה  קורס לעיצוב תכשיטים במחשב בשיתוף עם מכללת שנקר.

 
מחזור נוסף של קורסי ההעשרה שמקיימת בורסת היהלומים בשיתוף עם המכון הגמולוגי IGC – המכללה להלומים ומכללת
שנקר סיים בימים אלו את לימודיו.
 
קורס לגישור ובוררויות, שהועבר על ידי עוה"ד אביהו הראל והמגשרת מיכל יוסף נחל אף הוא הצלחה מרובה ובימים אלה מתחילה ההרשמה למחזור השלישי. במחזור זה, יתקיימו 8 מפגשים (במקום 6 שהיו נהוגים עד כה) דבר שיקנה לתלמידים תעודת השתתפות.

כמו כן, במסגרת מדיניות הרחבת הנושאים של קורסי ההעשרה המסובסדים על ידי הבורסה תחל בימים הקרובים ההרשמה לקורס להערכת תכשיטים, תמונות, יודאיקה, חפצי אומנות ושעונים. בנוסף, תיערך הרשמה לקורס חדש אשר יעניק ליהלומנים  את הכלים הנדרשים להקמה וניהול של מותגים עצמאיים בתחום התכשיטנות והיהלומים.
 
נשיא הבורסה, אבי פז אמר "אנחנו ממשיכים לסבסד עבור החברים את הקורסים הטובים ביותר ומסייעים להם להצטייד בכלים הדרושים על מנת להצליח גם בתקופה זו. אני שמח וגאה על כך שהבורסה מצעידה מהפכה של ממש בתחום ההכשרות ופותחת בפני חבריה, הצעירים והותיקים, אפשרויות רבות להתפתח ולהעמיק את היכולת שלהם להצליח." 

יאיר כהן, מנכ"ל הבורסה אמר "לשמחתי הרבה הקורסים שאנחנו יוזמים בשיתוף פעולה עם המכון הגמולוגי ועם שנקר זוכים להצלחה. נמשיך גם בעתיד בתנופת העשייה בתחום ההכשרה ונמשיך לפתח קורסים בנושאים שונים  בהתאם לדרישת הציבור".