קונים באהבה

קונים באהבה

היום, יום שלישי ומחר, יום רביעי (13-14 ינואר 2009) יתקיים בבורסת היהלומים (כיכר שניצר) בין השעות 10:00-18:00 יריד "קונים באהבה משדרות ומישובי עוטף עזה". בואו בהמוניכם לתמוך ולרכוש סחורה מעשרות בעלי עסקים מישובי קו העימות.
בורסת היהלומים מביאה, בשיתוף עם עיריית ר"ג, למתחם הבורסה את פרויקט "קונים באהבה משדרות וישובי עוטף עזה" הנשיא אבי פז – "אני מזמין את תושבי רמת גן והסביבה להגיע ליריד, לרכוש מוצרים ולתמוך בתושבי הדרום מבחינה עסקית"

היריד ייערך מסגרת פעילות מתמשכת של בורסת היהלומים בסיוע לאוכלוסיית איזור הדרום - עם תחילת הלחימה ציידה בורסת היהלומים את המקלטים של תושבי שער הנגב.
 
עיריית רמת גן ובורסת היהלומים הישראלית מארחות את הפרויקט אשר יזם משרד התמ"ת במטרה לסייע ולקדם רכישות מעסקים בשדרות ומישובי עוטף עזה.
 
במסגרת היריד, שיתקיים ביום שלישי וביום רביעי ה- 13 וה – 14 לינואר 2009 בין השעות 10:00 – 18:00 יוצבו בכיכר שניצר שבמתחם בורסת היהלומים כ - 50  דוכנים של בעלי עסקים מהדרום הכוללים – מוצרי מזון, בגדים, חפצי נוי, דפוס וכד'. במסגרת היריד יתקיימו גם מופעי רחוב חינם לציבור הרחב.
 
סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת, אלי ישי יבקר ביריד ביום שלישי בשעה 13:00 והוא יפגוש במתחם הבורסה ביחד עם נשיא הבורסה ונציגי עיריית ר"ג את הסוחרים שיגיעו מהדרום על מנת למכור את מרכולתם. 

עמוד הבית של אתר האינטרנט - "קונים באהבה"

נשיא בורסת היהלומים אבי פז אמר היום כי "בורסת היהלומים שמחה להמשיך ולפעול למען תושבי הדרום. עם תחילת הלחימה ציידנו את המקלטים של תושבי שער הנגב בעשרות פלזמות, נגני DVD, סרטים ומשחקים ועכשיו אנחנו מביאים את בעלי העסקים למרכז על מנת שיוכלו למכור את הסחורה שלהם. אני קורא לתושבי העיר רמת גן והסביבה להגיע ליריד, לרכוש מוצרים ולתמוך בבעלי העסקים שבקו העימות".

נשיא הבורסה הוסיף ואמר – "אנחנו מקיימים את היריד בשיתוף פעולה עם עיריית רמת גן ואני רוצה להודות לראש העיר צבי בר על ההיענות המהירה שלו ושל מנכ"ל העירייה, שעושים הכל על מנת לאפשר את הבקשה שלנו לקיים בעיר את היריד".

בנוסף לתרומה של בורסת היהלומים לתושבי הדרום חשוב לציין כי במסגרת האימוץ של יחידת העוקץ של צה"ל ציידה הבורסה אתמול את חיילי היחידה בציוד הדרוש להם בתאום עם מפקדי היחידה. 

ראש עיריית רמת-גן, צבי בר, ציין כי בנוסף לאימוץ העיר אופקים, קליטת משפחות ותלמידים מהדרום פה בעיר, פתיחת מוסדות התרבות הציבוריים והפנאי בעיר ללא תשלום ותמיכה בחיילי הצנחנים אותם מאמצת עיריית רמת-גן מזה שנים רבות, אנו עושים כל מאמץ לתמוך ולסייע לישובים בקו האש אשר מתמודדים בימים אלו עם מציאות לא פשוטה.

בר הוסיף כי, רמת-גן כעיר למודת ניסיון במצבים בהם העורף מותקף ומתמודד עם שגרת לחימה מכירה בחשיבות הרבה הגלומה בסיוע לתושבים בכל מובן , ובהענקת חיבוק חם מצד כלל תושבינו.

הציבור הרחב מוזמן ולהביע את תמיכתו בתושבי הדרום.

לאתר האינטרנט של פרויקט קונים באהבה לחץ כאן.