מבורסת היהלומים באהבה

מבורסת היהלומים באהבה

סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת אלי ישי ביקר ביריד של בעלי עסקים משדרות ועוטף עזה אותו ארגנה בורסת היהלומים בשיתוף עם עיריית רמת גן. השר תמך בסוחרים והודה לבורסה ולעירייה על ההיערכות המהירה למען תושבי הדרום.
הבוקר, יום שלישי, נפתח בכיכר שניצר יריד "קונים באהבה מתושבי שדרות ועוטף עזה" אותו יזמה וארגנה בורסת היהלומים בשיתוף פעולה עם עיריית רמת גן ומשרד התמ"ת.

הודות לשיתוף הפעולה בין שלושת הגופים הפך מתחם הבורסה ליריד שוקק חיים ובו עשרות דוכנים של אמנים, מוצרי קוסמטיקה, מוצרי אלקטרוניקה, גרפיקה, מתנות ואפילו חיות מחמד.

 
(משמאל לימין) נשיא בורסת היהלומים אבי פז, סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת אלי ישי, יוסי אלעד והמפקח על היהלומים
שמואל מרדכי מבקרים ביריד (צלם - יענק'לה)

אלפי תושבים ועובדים במתחם הבורסה הגיעו ליריד משעות הבוקר, הביעו את הזדהותם עם תושבי הדרום ורכשו מוצרים בדוכנים השונים.

הסוחרים, שהתמקמו בכיכר משעות הבוקר המוקדמות, הביעו את תודתם למארגני היריד. "מאז שהחלה הלחימה העסקים שלנו נעצרו לחלוטין" סיפר אחד הסוחרים "הפרויקט הזה ממש מציל אותנו. כל הכבוד לבורסת היהלומים ולעיריית רמת גן שנרתמו למען הסוחרים ומאפשרות לנו לקיים את היריד הזה."

לבורסת היהלומים הגיע בשעות הצהריים גם שר התמ"ת וסגן ראש הממשלה אלי ישי שביקר ביריד ביחד עם נשיא הבורסה אבי פז, עם נציגי עיריית רמת גן ועם המפקח על היהלומים שמואל מרדכי וסגנו אריה לב. עוד השתתפו בסיור - סגן נשיא הבורסה - יאיר סהר, חבר ההנהלה - חזי בלום ומנכ"ל הבורסה - יאיר כהן.

 
השר ישי ואבי פז מתפללים תפילת מנחה בבית הכנסת של הבורסה לפני הסיור ביריד (צלם - יענק'לה)

השר ישי עודד את הסוחרים שהגיעו לרמת גן במסגרת הפרויקט והוא עבר, ביחד עם אבי פז, בין כל הדוכנים, בחן את הסחורה ושוחח עם כל אחת ואחד מהסוחרים.

בתום הביקור הביע השר את הערכתו הרבה על הארגון המהיר והמוצלח של היריד - "זה פרוייקט נפלא שנותן הזדמנות לסוחרי הדרום להיחשף בפני לקוחות חדשים ומאפשר להם להתפרנס בתקופת הלחימה.

השר ציין לחיוב את רוח האחדות והערבות ההדדית שעומדת במרכזו של הפרויקט והודה לנשיא הבורסה ולעיריית רמת גן על התמיכה והסיוע שאפשרו את פתיחת היריד. כמו כן ציין השר לשבח את הקמב"צים של הפרויקט יובל גור אריה, מרקו כהן (מטעם בורסת היהלומים) ויוסי אלעד (מטעם משרד התמ"ת).

במהלך הסיור אמר סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת – "אני מחזק את בעלי העסקים בדרום ואת האנשים שבאים לרכוש מוצרים על מנת להזדהות עם אנשי הדרום".

 
אלי ישי עם אבי פז בלשכת נשיא הבורסה (צלם - יענק'לה)

נשיא הבורסה אבי פז אמר – "אני רואה חשיבות עליונה בסיוע לתושבי הדרום בימים אלה ואני שמח על כך שתושבי המרכז יכולים להביע את תמיכתם והזדהותם על ידי רכישת מוצרים ביריד".

היריד יתקיים גם מחר, יום רביעי 14.1.09 בין השעות 10:00 בבוקר ל – 18:00 בערב. הציבור מוזמן.