ביקור בבנק ההודי

ביקור בבנק ההודי

סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת אלי ישי ביקר בסניף הישראלי של הבנק ההודי בבורסת היהלומים והביע את הערכתו לפעילות של הבנק ההודי בישראל. מנהלת הבנק, שאשיקלה – "ההחלטה לפתוח סניף בישראל הייתה אחת ההחלטות הטובות של הבנק".
במהלך ביקורו של סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת בבורסת היהלומים לרגל פתיחת יריד "קונים באהבה משדרות ועוטף עזה" ביקש נשיא הבורסה, אבי פז מהשר להתלוות אליו לביקור בסניף הבנק ההודי שבמתחם הבורסה.

בפגישה נכחו בין השאר גם סגן נשיא הבורסה - יאיר סהר, נשיא התאחדות תעשייני היהלומים ויו"ר מכון היהלומים - מוטי גנץ, המפקח על היהלומים - שמואל מרדכי וסגן המפקח על היהלומים - אריה לב.

השר והאורחים התקבלו על ידי מנהלת הבנק שאשיקלה שהודתה לאלי ישי על הביקור כמו גם על התמיכה והסיוע שהעניקו הרשויות לבנק עם פתיחת סניף הבנק בישראל.

 
(מימין לשמאל) מנהלת הבנק - שאשיקלה, נשיא הבורסה - אבי פז, סגן ראש הממשלה ושר התמ"ת - אלי ישי
והמפקח על היהלומים - שמואל מרדכי (צלם - יענק'לה)

במהלך הפגישה אמרה שאשיקלה – "אנחנו מרגישים טוב מאד בישראל ונמשיך לפעול בישראל לתקופה ארוכה מאד. אני מודה לרשויות הישראליות ולבנק ישראל על הסיוע הרב שהם העניקו לנו בפתיחת הסניף בישראל". מנהלת הבנק הוסיפה ואמרה כי ההחלטה לפתוח סניף בישראל הייתה אחת הטובות של הבנק ההודי הבינלאומי

השר ישי בירך את מנהלת הבנק ואת העובדים והביע את הערכתו הרבה לפעילות של הבנק בישראל.

נשיא הבורסה, אבי פז אמר במהלך הפגישה כי היהלומנים הישראלים מעריכים מאד את העובדה שהבנק מביע אמון בענף היהלומים ותומך ביהלומנים גם בתקופה זו.

הפגישה בלשכתה של מנהלת הבנק ההודי (צלם - יענק'לה)