מהפכת ההכשרה המקצועית בבורסה נמשכת

מהפכת ההכשרה המקצועית בבורסה נמשכת

פעילות ההכשרה המקצועית המסובסדת של הבורסה נמשכת. הנשיא העניק למיקי בן דור תעודת הוקרה כאות תודה על תרומתו ואמר - "מיקי מהווה פרמטר מרכזי וחשוב בהצלחה שלנו בתחום ההכשרה".
הקורסים אותם עורכת ומסבסדת בורסת היהלומים, בשיתוף פעולה עם המכון הגמולוגי IGC ובשיתוף שנקר, בית ספר הגבוה להנדסה ולעיצוב זוכים להצלחה אדירה בקרב חברי הבורסה והעוסקים בענף היהלומים.
 
במהלך שנת 2008 קיימה הבורסה 17 קורסים בהם למדו 363 איש בתחומים של שיווק מכירות, תכשיטנות, גמולוגיה, גישור ובוררות.

 
נשיא הבורסה, אבי פז ומנכ"ל הבורסה יאיר כהן מעניקים את תעודת ההוקרה למיקי בן דור
 
בישיבת ההנהלה האחרונה של הבורסה העניק הנשיא, אבי פז, תעודת הוקרה למיקי בן דור כאות תודה על פעילותו האינטנסיבית לקידום ההכשרה המקצועית של הבורסה.
 
נשיא הבורסה, אבי פז אמר -  "ענף היהלומים מתפתח ומשתנה באופן דינאמי ומהיר ביותר ויש חשיבות רבה לכך שהיהלומנים שלנו ירכשו מיומנויות חדשות בתחומים שיכולים לסייע להם להצליח בשוק התחרותי הבינלאומי בו אנו פועלים. אני שמח וגאה על כך שאנחנו עושים מהפכה של ממש בתחום ההכשרות ופותחים בפני החברים, הצעירים והותיקים כאחד, אפשרויות רבות להתפתח." 
 
הנשיא החמיא למיקי בן דור ואמר - "הפעילות של מיקי בתחום ההכשרה ראויה לכל שבח. הוא מהווה פרמטר חשוב ומרכזי בהצלחה שלנו בתחום ההכשרה ואני שמח על כך שהוא שותף להובלת מהפכת ההכשרה שאנחנו עושים בבורסה"
 
כמו כן העניק הנשיא תשורה ליהודה יקר ואמר דברי שבח לתרומתו של נסים גיל לנושא ההכשרה.
 
הנשיא מעניק ליהודה יקר את הספר "היהלום שבכתר" כאות הוקרה ותודה על פעילותו.

מנכ"ל הבורסה, יאיר כהן אמר - "הקורסים שאנחנו יוזמים בשיתוף פעולה עם המכון הגמולוגי ועם שנקר זוכים להצלחה ואנחנו נמשיך גם בשנת 2009 בתנופת העשייה בתחום ההכשרה בהתאם לדרישת הציבור. מיקי בן דור עושה עבודה מצויינת וההישגים שלנו בתחום הם בין השאר תוצאה של שיתוף הפעולה המצויין שיש לנו איתו".        
 
מהנהלת הבורסה נמסר כי במסגרת מדיניות הרחבת הנושאים של קורסי ההעשרה המסובסדים על ידי הבורסה תחל בימים הקרובים ההרשמה לקורס להערכת תכשיטים, תמונות, יודאיקה, חפצי אומנות ושעונים. בנוסף, תיערך הרשמה לקורס חדש אשר יעניק ליהלומנים  את הכלים הנדרשים להקמה וניהול של מותגים עצמאיים בתחום התכשיטנות והיהלומים.