קמחא דפסחא בבורסה ליהלומים

קמחא דפסחא בבורסה ליהלומים

לקראת חג הפסח, הבא עלינו לטובה, בורסת היהלומים וניל"ה נרתמות לסייע למשפחות נזקקות ברחבי הארץ בתרומת חבילות מזון. דווקא בגלל המצב הכלכלי השורר בעולם עלינו לפתוח את הלב ואת הכיס אפילו יותר...
גם השנה, יוענקו למשפחות נזקקות חבילות מזון "קמחא דפסחא" מתנת הנהלת הבורסה וניל"ה. לכל משפחה תוענק חבילת מזון בשווי 500 ש"ח בכדי לאפשר גם למי שמתקשים לעשות זאת, לחגוג את החג בכבוד. השנה, כתוצאה מן המצב הכלכלי והחברתי הקשה גדל מספר המשפחות הנזקקות לסיוע. על כן, הבורסה וניל"ה נרתמות בכדי להגדיל ככל האפשר את מספר המשפחות אליהן תגענה חבילות המזון.

לדברי נשיא בורסת היהלומים, מר אבי פז "מדי שנה אנחנו מחלקים חבילות מזון לקראת פסח. זו מסורת חשובה של הבורסה וניל"ה. יחד עם זאת, השנה היא שנה קשה במיוחד ולכן אני קורא לחברים, יותר מבכל שנה אחרת, להתגייס למען מצוות "קמחא דפסחא". החשש שלי כנשיא הוא שלחברים יהיה קשה להרים תרומה השנה, אולם יותר מתמיד אני מבקש מהחברים לתת כמה שאפשר. אני מאחל לכולנו, "סיכם הנשיא, "שלא תהיה משפחה אחת בישראל שלא תוכל לקיים את סדר פסח כהילכתו בגלל מחסור".

יו"ר ניל"ה, גב' חנה גרטלר, אמרה כי לטעמה, חבילות המזון הן הדבר החשוב ביותר שניל"ה והבורסה יכולות לעשות בימים אלו. "אנו מבקשים לסייע בחוץ, אולם אנו מפנים את המבט גם פנימה. אנו מקווים שלמרות המצב הקשה, החברים יפתחו את ליבם ויתרמו ככל האפשר בכדי לסייע למי שצריך. חברות ניל"ה המתחדשת, התגייסו באופן אישי ולקחו על עצמן לאסוף תרומות מתוך מחוייבות לסיוע".

הנהלת הבורסה וניל"ה קוראות לחברי הבורסה לקחת חלק במאמץ המשותף ולהרתם בכדי לסייע למספר רב ככל האפשר לחגוג את חג הפסח כהלכתו. בעזרתכם יוכלו גם משפחות שאינן ברוכות הכנסה לחגוג את חג החירות כראוי.

חלוקת חבילות המזון תעשה בשיתוף פעולה עם לשכות הרווחה העירוניות ותועבר לבתי המשפחות.