נחתם החוזה עם אורנג'

נחתם החוזה עם אורנג'

עכשיו זה רשמי - ההסכם החדש של הבורסה עם חברת אורנג' כולל הטבות ייחודיות ומרחיקות לכת - תעריפי השיחות הוזלו בצורה משמעותית, נקבע סטנדרט שרות VIP לחברי הבורסה ועוד.מנכ"ל אורנג': "האתגר שלנו הוא לגרום לכם להיות מרוצים!"
באירוע חגיגי נחתם ההסכם בין בורסת היהלומים לבין חברת אורנג'. בטקס החתימה, שהיווה את שיאה של תקופת משא ומתן ארוכה ואינטנסיבית נכחו נשיא הבורסה ויו"ר ועדת סלולר אבי פז, מנכ"ל הבורסה יאיר כהן, סגן הנשיא וממלא מקומו, קובי קורן, סגן הנשיא, יהודת סייג, חברי ההנהלה מוטי פלוק, גילי מסיקה, ישי טופל,  ויוסי סיאני. בכירי חברת אורנג' בראשות המנכ"ל, דוד אבנר, כיבדו בנוכחותם את האירוע.

דוד אבנר - מנכ"ל אורנג', אבי פז - נשיא הבורסה ומוטי פלוק - יו"ר ועדת הכספים שותים לחיי העיסקה (צילום - פוקס)

נשיא הבורסה, אבי פז, פתח את האירוע ובירך את המשתתפים. פז ציין כי הועדה שטיפלה בהסדרת ההסכם החדש קיבלה הצעות רבות. יחד עם זאת, הוא שמח כי ההצעה של חברת אורנג' הייתה תחרותית והציבה סטנדרטים מצוינים מבחינת איכות השירות והמחיר לחברים. "מה שמשנה זה הלקוח, השירות שהוא מקבל והאדיבות בה הוא מקבל את השירות. גם כאשר לא היינו מרוצים מהשירות, והיו מספר מקרים כאלו, אורנג' עשתה הכל על מנת לתת מענה אמיתי לצרכים של החברים. אנחנו מרוצים מההסכם החדש", אמר הנשיא והוסיף "אני משוכנע שהשירות יעמוד בסטנדרטים שהצבתם עד היום ואף למעלה מכך וכי תעשו כל מאמץ לשרת היטב את חברי הבורסה". בהזדמנות זו, ציין הנשיא, כי הוא מבקש להודות "לצוות המשא ומתן של הבורסה שעבד קשה על ההסכם".

מנכ"ל אורנג', דוד אבנר, הדגיש בדבריו את החשיבות שחברת אורנג' מייחסת לבורסת היהלומים הישראלית כלקוח. "סורסת היהלומים היא הלקוח הגדול ביותר של חברת אורנג' וחידוש החוזה הזה היה אתגר גדול יותר מאשר חתימה על חוזה חדש. העובדה שאחרי משא ומתן ארוך ובחינה מעמיקה בחרתם לחדש איתנו חוזה מחמיאה לנו ומאתגרת אותנו".

נשיא הבורסה מעניק למנכ"ל אורנג' את הספר "היהלום שבכתר" (צילום - פוקס)

מנכ"ל אורנג' הדגיש כי "מבחינת רמת השירות אנחנו נעשה מאמצים גדולים על מנת לשפר אותה. זה האתגר שלנו: לגרום לכם להיות מרוצים גם בשלוש שנים הקרובות. אני מודה לצוות הבורסה על העבודה הקשה, על המאמץ והעבודה הרצינית. אנחנו חשים שהדברים נעשו עם הרבה תבונה והשקעה".

יאיר כהן, מנכ"ל הבורסה אמר במהלך אירוע החתימה כי "היינו תובעניים במשא ומתן כי היה חשוב לנו לייצג את כל חברי הבורסה ואת אלפי המנויים שבמסגרת העסקה שלנו. אנחנו מרגישים שחברת אורנג' עשתה הכל כדי לסייע ולקדם את חתימת ההסכם". את דבריו חתם מנכ"ל הבורסה במצגת מרתקת שעסקה בענף היהלומים בעולם, תוך התמקדות בישראל ובייחודיותה של בורסת היהלומים הישראלית. 
מבקרים באולם המסחר (צילום - פוקס)

ההסכם החדש שנכנס לתוקף באופן מיידי כולל הטבות רבות בתעריפי השיחה, במכשירים וברמת השרות. לעיון בתעריפי השיחות ובתנאי העסקה לחץ כאן.

לרגל החתימה על החוזה זכתה משלחת אורנג' גם לביקור VIP מקיף באולם המסחר ובאגף הטכנולוגי של הבורסה ולאחריו נערך גם ביקור במוזיאון היהלומים. בתום הביקור ולאחר החתימה על החוזה החדש נותר רק לברך על המוגמר ולומר "מזל וברכה".