לקראת הפסח - משלבים כוחות לסייע

לקראת הפסח - משלבים כוחות לסייע

ברוח החג והנתינה המאפיינת אותו נרתמה בורסת יהלומים בשיתוף פעולה עם ניל"ה לסייע למשפחות לקיים פסח כהלכתו. במקביל גם הכפילה ההנהלה את התקציב של קרן העזר ממנה מקבלים עשרות חברי בורסה סיוע.
כמדי שנה מקיימת הבורסה ליהלומים מסורת ברוכה של נתינה וצדקה לקראת חג הפסח. השנה, נרתמו ניל"ה המתחדשת והנהלת בורסת היהלומים והרחיבו את שיתוף הפעולה ביניהן במטרה  לאפשר גם למי שמתקשים לעשות זאת, לחגוג את החג בכבוד.

במסגרת מבצע "קמחא דפסחא" בבורסה ליהלומים מעניקות הבורסה וניל"ה המתחדשת חבילות מזון בשווי 500 ש"ח למשפחות ברחבי הארץ. חלוקת חבילות המזון נעשית  בשיתוף פעולה עם לשכות הרווחה העירוניות והחבילות מועברות  לבתי המשפחות.

לנוכח המצב הכלכלי והחברתי הקשה וכתוצאה מהם הורחב  מספר המשפחות הנזקקות לסיוע והבורסה וניל"ה הרימו את הכפפה ויסייעו ככל האפשר למספר רב יותר של משפחות.  אבי פז, נשיא הבורסה אמר כי הוא מאחל לכל בית ישראל "שלא תהיה משפחה אחת שלא תוכל לקיים סדר פסח כהילכתו בגלל מחסור".

חנה גרטלר, יו"ר ניל"ה המתחדשת, ציינה כי חבילות המזון הן פעילות חשובה ומשמעותית של ניל"ה ושל הבורסה. "שיתוף הפעולה בין הנהלת הבורסה, ניל"ה וחברי הבורסה הוא חשוב מאין כמוהו בכדי לסייע למי שזקוקים לעזרה".

בנוסף, בעקבות המצב הכלכלי החליטה הנהלת הבורסה להכפיל את התמיכה בקרן העזר ממנה מקבלים עשרות חברי בורסה סיוע. "בימים אלו", ציין נשיא הבורסה, "לפעילות התרומה והצדקה יש חשיבות כפולה ומכופלת. אני תקווה כי בשנה הבאה פני הדברים ישתנו לטובה".