תואר חבר כבוד לבני ליבוביץ'

תואר חבר כבוד לבני ליבוביץ'

בני ליבוביץ, נציג הברוקר הלונדוני הותיק של בונאס בישראל, יקבל ביום ג' תואר חבר כבוד של בורסת היהלומים. "אני נרגש מאוד ומאמין שיחד נוכל לצאת מהעת הנוכחית מחוזקים", הוא אומר.
ביום ג' 7.4.0 יוענק לבני ליבוביץ, נציג הישראלי של ברוקר ה -DTCהותיק בונאס (Bonas and Co.) תואר חבר כבוד של בורסת היהלומים הישראלית. התואר יוענק במהלך הרמת הכוסית המסורתית של ראשי הענף הנערכת מדי שנה לקראת חג הפסח. 
בהתייחסו למקבלי אות חבר הכבוד בשנה זו, ציין נשיא בורסת היהלומים, אבי פז, כי "למרות שלעיתים ברור לנו מאליו שישראלים נמצאים במרכזי העשייה של ענף היהלומים הבינלאומי, חשוב שנזכור כמה ההישגים של בני ליבוביץ ודני שיין מרשימים. בני ודני מייצגים את ישראל בכבוד וגורמים לנו גאווה", הוסיף הנשיא.

"אני מאוד נרגש", הגיב ליבוביץ על אות ההוקרה של הבורסה, " אחרי 26 שנים בענף, אני מרגיש שזה כבוד גדול ומוקיר עליו תודה. הבורסה יודעת לתגמל ולהוקיר אנשי ציבור שעובדים בשביל הענף ואני מודה להנהלת הבורסה ובראשה אבי פז, על כך שריגשו אותי מאוד".

בני ליבוביץ מקבל תואר חבר כבוד מאבי פז נשיא הבורסה (צילום: קובי פוקס)
ליבוביץ, נשוי למירי, אב לשלוש בנות וסב לשישה נכדים, שירת שנים רבות בצה"ל, בתפקידו האחרון היה עוזר היועץ הכספי של הרמטכ"ל. הוא השתחרר בשנת 1983 בדרגת סא"ל ומונה לסמנכ"ל התאחדות תעשייני היהלומים. כנציג הישראלי של ברוקר הDTCבונאס הוא עובד עם יהלומנים ישראליים רבים וביניהם ליאו שכטר, אשר דלומי, ישראל רוזנבלום, גדי פרוכטר ואחרים.

בעיצומם של הימים הללו ביקש בני להחמיא לענף היהלומים בישראל ולציין את התמודדותו עם השלכות המשבר: "הענף בישראל מגלה בגרות בימים האלו. זה לא סוד שלא מדובר במשבר ספיציפי של הענף, אלא במשבר עולמי. למרות זאת, האפקט שלו על הענף הוא משמעותי. חשוב לציין שההתמודדות של הענף, שיתוף הפעולה של הנהלת הבורסה וההתאחדות, העזרה מהבנקים, כל אלו מביאים למצב שבו אנחנו לא רואים אנשים נעלמים מהענף, אלא של עשייה לשם יציאה מהמשבר. לאנשים יש ניסיון והם מקבלים הדרכה איך להתנהג".

ליבוביץ הוסיף  ואמר כי ניתן לראות נקודות אור, וייתכן כי מדובר בתחילתה של התאוששות. ברוח זו מאחל ליבוביץ לענף היהלומים בישראל להתאזר בסבלנות, להרחיק מבט ולשתף פעולה. "אני מאמין שיחד נוכל לצאת מהמשבר הזה מחוזקים אפילו יותר".