הורחבה פוליסת הבריאות

הורחבה פוליסת הבריאות

על כל צרה שלא תבוא! תוכנית ביטוח הבריאות של חברת הראל ליהלומנים, המשווקת על ידי יהלומית ביטוח, חודשה, הורחבה ושופרה והכל במחירים המתאימים לכל כיס ובהנחות משמעותיות בתקופת מבצע ההרשמה.
מאז מרץ 2004 זוכים היהלומנים, חברי הבורסה, עובדיה ובני משפחותיהם לביטוח רפואי משופר. בימים אלו, לאחר משא ומתן, הוארך תוקפה של תוכנית הביטוח המשווקת על ידי יהלומית ביטוח לתקופה של שישים חודשים נוספים.

ההסכם הבסיסי כולל  כיסוי נרחב של השתלות, ללא הגבלת סכום במרכזים שבהסדר ופתרונות לביצוע השתלות בכל העולם. כן נכללים בהסכם כיסוי לטיפולים מיוחדים ומצילי חיים בחו"ל אשר סיכויי הצלחתם בחו"ל גבוהים יותר מאשר בארץ וכיסוי לתרופות אשר אינן נכללות בסל הבריאות עד לסכום  של 1,000,000 ש"ח.

חברים אשר יבחרו להרחיב את התוכנית הבסיסית יזכו לכיסוי מורחב לניתוחים בבית חולים פרטי, פיצוי בגין אובדן כושר עבודה, כיסוי של שירותי ייעוץ ואבחון, שירותי רפואה מונעת ואיכות חיים ובכלל זה ייעוץ דיאטטי, טיפול בלקויי למידה, גמילה מעישון ועוד. עוד מכסה הפוליסה החדשה מנוי שח"ל בעת אירוע לב ושירותים רפואיים מיוחדים כגון שירות רפואי לילי, שירות ייעוץ פסיכולוגי ועוד.

עלות הביטוח הינה 12 ש"ח למבוגר ו- 1.6 ש"ח לילד עד גיל 21. בנוסף, למצטרפים לפוליסה המורחבת בתקופת המבצע תינתן הנחה ייחודית של 25% ל-3 שנים.

התוכנית משווקת ע"י יהלומית סוכנות לביטוח בטלפון 22747,22748.