דווקא עכשיו: פתיחת חברה בבריטניה

דווקא עכשיו: פתיחת חברה בבריטניה

יש הבוחרים לנצל דווקא את העת הזו לבדיקת אפשרויות גדילה ולהתרחבות.  בריטניה מסתמנת כאחד המקומות בהם נכון ומתאים לנצל את ההזדמנויות כעת.
במהלך חודש מרץ ביקרה בבורסה משלחת מטעם השגרירות הבריטית. את המשלחת הוביל הנספח המסחרי של השגרירות בתל אביב והתלוו אליו בעלי תפקידים במנהל הסחר והייעוץ המסחרי של השגרירות בתל אביב והקונסוליה בירושלים.


האורחים והמארחים הגדירו את הביקור כמוצלח מאוד. אחת מתוצאותיה של ההכרות שערכו הבריטים עם הבורסה היא קריאה מטעמם ליהלומנים לפתוח עסקים וחברות בבריטניה.


בריטניה מקפידה מאוד על מדיניות ממשלתית המעודדת את כניסתם של עסקים וחברות לפעילות במדינה. מדי שנה נרשמות מעל ל- 370,000 חברות חדשות במדינה, זאת לנוכח השיטה הידידותית, הנוחה והפתוחה במסגרתה ניתן לקדם פתיחת חברה חדשה.


תהליך הרישום עצמו אינו יקר או מסובך.  ניתן לבצע את רישום החברה באמצעות Companies House, ארגון ממשלתי המתאם את הרישום בעלות של  140 לי"ש. לחילופין ניתן לפנות לאיש מקצוע המתמחה בתחום ובמקרה כזה העלות תעמוד על 250 לי"ש לפחות, אולם תכלול גם ייעוץ בנושאי חוק ומיסוי.


מנהל הסחר וההשקעות בשגרירות הבריטית בתל אביב ישמח להציע עזרה לכל מי שיבקש להתייעץ, לקבל מידע נוסף ולשמוע פרטים על מקומות מומלצים לפתיחת ושכירת משרדים, עלויות ועוד.


פרטים נוספים ורשימת משרדים מקצועיים איתם ניתן ליצור קשר תוכלו למצוא כאן.