פורסמה התוכנית לכנס איסטנבול 2009

פורסמה התוכנית לכנס איסטנבול 2009

הכנס השנתי של קונפדרציית התכשיטים העולמית יערך בתחילת חודש מאי באיסנטבול, טורקיה. ניתן להתרשם מהתוכנית הצפויה באתר האינטרנט היעודי של הכנס.
בין התאריכים 3 ל-5 במאי יערך במלון שרתון אטקוי באיסטנבול (Sheraton Istanbul Atakoy Hotel) הכינוס השנתי של קונפדרציית התכשיטים העולמית (CIBJO). תוכנית הכנס פורסמה באתר האינטרנט היעודי של הקונגרס.



נשיא הקונפדרציה העולמית לתכשיטים גאאטאנו קבאליירי (Gaetano Cavalieri) מסר כי "נתוני ההרשמה מלמדים כי אנו צפויים לארח יותר מ-120 נציגים רשמיים בקונגרס באיסטנבול". עוד נמסר כי המעוניינים להשתתף בכינוס מתבקשים להשלים את ההרשמה בהקדם האפשרי.



בשבוע הקרוב יוכלו משתתפי הכנס הרשומים להוריד מן האתר אוגדן דיגיטלי ובו מידע  על הקונגרס. האוגדן יכיל את סדר היום של הכנס  ומידע רלבנטי נוסף. באתר ניתן למצוא מידע על הדוברים הצפויים לנאום בכינוס, רקע על תעשיית היהלומים הטורקית ועל העיר איסטנבול.  כמו כן, ניתן למצוא מידע באתר על סיורים תיירותיים שיוצעו למי שילוו את אורחי הכנס.



הקונגרס השנה יערך בסימן ההשלכות של המשבר הכלכלי הגלובלי והאסטרטגיות הנדרשות להתמודדות איתו. בנוסף יעסוק הכנס באחריות חברתית של עסקים. לדברי נשיא הקונפדרציה "טורקיה היא דוגמה להתמודדות יצירתית עם משברים. יש בה תערובת של מזרח ומערב, היא פונה לשווקים של ברית המועצות לשעבר, כמו גם למזרח התיכון. היא קרובה לאירופה המערבית ומאגדת בתוכה שוק יצור תכשיטים חזק ורווחי".



מידע נוסף על הכנס ניתן למצוא כאן.