הצלחה למכירת התכשיטים של כריסטי'ס

הצלחה למכירת התכשיטים של כריסטי'ס

עם היקף מכירות של כמעט 20 מיליון דולר, מציין בכיר בכריסטי'ס כי עונת המכירות הפומביות של האביב נפתחה בהצלחה. יהלום מושלם חסר צבע במשקל 30.02 נרכש תמורת 4,002,500 מיליון דולר.
בית המכירות הפומביות כריסטי'ס הכתיר כהצלחה את מכירת התכשיטים הייחודיים שנערכה בניו יורק בסוף השבוע שעבר. 174 פריטים נמכרו באירוע והיקף המכירות עמד על 19.3 מיליון דולר.

אחת האבנים הייחודיות שהוצעו למכירה הייתה טבעת ובה משובץ יהלום מושלם וחסר פגמים במשקל 30.02 קארט בצורת אגס ובגווןD. היהלום נמכר לקונה פרטי תמורת 4 מיליון דולר.

לדברי ראש מחלקת התכשיטים של כריסטי'ס, ראול קאדאקיה (Rahul Kadakia) מדובר במחיר הולם לאבן מסוג זה. יתרה מכך, הוא ציין כי מדובר בטווח מחירים קרוב לזה שבו היו נמכרות אבנים דומות בשנה שעברה. "המחיר שבו נמכר היהלום המושלם מלמד כי השוק של היהלומים חסרי הצבע יציב ועמיד".

אבנים בולטות נוספות שנמכרו במכירה הפומבית – טבעת ובה משובץ  יהלום בחיתוך מלבני במשקל 37.72 קארט בדרגת צלילות  VS1  נמכר לקונה פרטי  תמורת 1.7 מיליון דולר. תליון יהלום של הארי וינסטון  במשקל 15.05 קארט מסוגIIaבצורת אגס, צבעDודרגת צלילותVVS2נמכר תמורת 986,500 דולר לסוחר אמריקאי.

קאדאקיה הוסיף כי הקונים, פרטיים וסוחרים כאחד, הגיעו מכל העולם לכבוד המכירה. "מבחינתנו זהו אות פתיחה מצוין לעונת מכירות התכשיטים של האביב".