טרנד אמריקאי חדש: תכשיטי זוגיות

טרנד אמריקאי חדש: תכשיטי זוגיות

זוגות אמריקאיים המחפשים דרכים ייחודיות לחגוג את אהבתם יכולים לעשות זאת בעזרת תכשיטי זוגיות. לזוגיות מתוכשטת ביטויים רבים ויצירתיים וביניהם ניתן למצוא טבעות זהות מעוטרות יהלומים, שרשאות וצמידים

מזה מאות שנים טבעות הן סמל של אהבה וחיבור זוגי. גם המסורת הזו מתעדכנת ומתחדשת בעת האחרונה. כיום, ניתן לראות כי גברים רבים עונדים טבעות נישואים, אולם על פי דיווחים בעיתוני אופנה אמריקאיים, יותר ויותר גברים מקפידים לענוד טבעות אירוסין זמן רב לפני חתונתם. לאופנת טבעות האירוסין מצטרף טרנד חדש שזוכה לפופולריות גוברת בימים אלו – תכשיטי זוגיות זהים לכל אחד מבני הזוג.

ההנחה העומדת בבסיס אופנת תכשיט הזוגיות היא כי בני הזוג יכולים לחלוק ולציין את אהבתם גם באמצעות התכשיטים שהם עונדים. יותר מכך, תכשיטי זוגיות מאפשרים לבני הזוג לעבור ביחסיהם לרמה נוספת של מיסוד ולהצהיר על מחויבותם ההדדית בפני העולם כולו. על פי הגיון מנחה זה, תכשיטים זוגיים מתאימים לכל שלב של מערכת יחסים - נישואין, חברות וכדומה.

סוג ייחודי של תכשיט זוגיות  אשר הופך לפופלרי מאוד בארה"ב הוא טבעות  המציינות יום שנה. גברים ונשים נוהגים להחליף טבעות תואמות המציינות את יום השנה. טבעות יום השנה מציינות את המחוייבות בין בני הזוג ואת עוצמתה והמשכיותה של האהבה בינהם.


בכל הנוגע לעיצוב טבעות נישואין השוק האמריקאי ידוע בנוקשותו ובדבקותו בסגנון שמרני. אולם, כאשר הדברים נוגעים לעיצוב טבעות יום שנה, האמריקאים מגלים גמישות ויצירתיות. כאשר חוגגים ימי שנה "עגולים" חלק מהצרכנים האמריקאים יעדיפו להעניק זו לזה טבעת מוקפת יהלומים. ישנם זוגות החורטים על הטבעות אמירה או תאריך משמעותי לשניהם ואחרים מוסיפים לעיטור היהלומים אבן חן המסמלת את החודש בה נישאו או הכירו. עיצוב מקובל נוסף לטבעות יום השנה הוא טבעות עשויות פלטינום בהן משוקעים יהלומים.

את תכשיטי הזוגיות ניתן למצוא גם בצורת צמידים או שרשראות. בעיצוב התכשיטים הללו ישנה רגישות למינו של מי שעונד אותם. למרות שתכשיטי זוגיות של נשים עדינים יותר מאלו של גברים, העיצוב יכיל אלמנטים משותפים רבים. אלמנטים כאלו עשויים להיות המתכת ממנה נוצר התכשיט, היהלומים בהם יעוטר, או החריטה עליו.

לנוכח ההצלחה האמריקאית נותר לנו רק להמתין ולראות האם האופנה הזו, בדומה לטרנדים אמריקאיים אחרים, "תעשה עלייה" לישראל.