מייצאים ומתמקצעים במפגשי מכון היצוא

מייצאים ומתמקצעים במפגשי מכון היצוא

מכון היצוא מקדם יצואנים מתחילים בענף התכשיטים וחפצי החן באמצעות תוכנית חדשה ליצואן המתחיל. מפגש בנושא תמחור המוצר לייצוא יערך בסוף חודש מאי. המפגש ללא עלות לחברי מכון היצוא.

ענף התכשיטים וחפצי החן במכון היצוא מבקש להביא אל קדמת הבמה את היצואנים החדשים בענף. לשם כך יזמה ההנהלה הציבורית של הענף תוכנית תמיכה בעסקים קטנים וחדשים. התוכנית מיועדת ליצואנים מתחילים ומעצבי תכשיטים אשר לא עברו הכשרה בנושאי היצוא.


מדובר בתוכנית מקיפה ועשירה בתכנים הכוללת ריכוז אינפורמציה על כל הגופים העוסקים בתחום, הכרת העבודה מול חברות השילוח, חברות אשראי, תהליכי ומסמכי יצוא ועוד. ריכוז האינפורמציה יעזור ליצואן מתחיל להבין את התהליכים ולדעת אל מי לפנות בכל שלב. האינפורמציה תהיה שימושית גם עבור החברות הגדולות יותר הנמצאות כבר בתהליכי יצוא. בנוסף ישולבו בתוכנית ימי עיון, הדרכות, הכנה לתערוכות ויעוץ על מנת להקל על היצואן המתחיל.


בקרוב: מפגש תמחור המוצר לייצוא

התכשיט שעיצבת הוא הכי יפה בעולם!אבל האם המחיר שקבעת נכון? האם חישבת את כל העלויות הכרוכות בייצורו?ומה עם המשלוח? וכמה ישלם הקונה? ומה עם המכס?תשובות לשאלות הללו ולאחרות תוכלו לקבל במפגש בנושא "תמחור המוצר לייצוא" שיתקיים ביום ראשון, 24 במאי. ההשתתפות ביום העיון לחברי המכון בחינם!

זהו המפגש השני בסדרה וינחו אותוזאב תלם, יועץ לחברות עסקיות בתחום הסחרהבין-לאומי ואיציק כבביה, מנכ"ל, תמורה ייעוץ לוגיסטיבע"מ. המפגש יעסוק בנושאים רבים וביניהם: מונחי מכר והשפעתם על מחיר המוצר, מונחי מכר מקובלים בתחומי התכשיטנות, חובות המוכר והקונה בתנאי המכר השונים, עקרונות בסיסיים של תמחיר, השפעת מונחי המכר על התמחיר, השפעת יעד הייצוא על תמחיר המוצר ומכס על חו"ג והשפעתו על עלות המוצר אם בכלל. פרטים נוספים על המפגש ניתן למצוא כאן.

עלות ההשתתפות במפגש למי שאינם חברים במכון היצוא 100 שקלים חדשים.מידע על חברות במכון היצוא ניתן למצוא כאן.