CIBJO משיקה מדריך לתכשיטנים

CIBJO משיקה מדריך לתכשיטנים

קונפדרציית התכשיטנים העולמית השיקה אתמול את מדריך האבנים והמתכות היקרות הראשון מסוגו. המדריך מיועד לתכשיטנים מכל ענפי התעשייה. חברי הקונפרציה יוכלו להוריד מאתר האינטרנט של הקונפדרציה גרסה חינמית של המדריך.
קונפדרציית התכשיטנים העולמית השיקה אתמול את פרסומו של מדריך אבנים ומתכות היקרות ראשון מסוגו. ההשקה נערכה אתמול, יום ג', במסגרת הכינוס השנתי של ה-CIBJO באיסטנבול. שמו המלא של המדריך: The Retailers' Reference Guide: Diamonds, Gemstones,  Pearls and Precious Metals


המדריך פותח על ידי וועדת השיווק והחינוך של הקונפדרצייה והוא תוצר של שיתוף פעולה בין הוועדות השונות של ה-CIBJO לבין תעשיית התכשיטים הגלובלית. מטרתו של המדריך לספק לאנשי התעשייה ידע מקיף לגבי יהלומים, אבני חן, פנינים ומתכות יקרות. עוד כולל המדריך מידע פרקטי אשר יכול להעשיר את אנשי המכירות של התעשיה בידע שיסייע להם בקידום ועידוד מכירות.


מדוע המדריך חשוב? על פי מחקרים עדכניים ידע על המוצרים אותם הם מוכרים מסייע לצוותי מכירות להגדיל את שיעור הסחורה הנמכרת. בנוסף, מסקרי צרכנים ניתן ללמוד כי כיום צרכני תכשיטים ברחבי העולם מעוניינים לקבל מידע נרחב ועשיר לגבי התכשיטים אותם הם מעוניינים לרכוש. על פי מחברי המדריך, הידע הנכלל בו יאפשר לאנשי התעשייה להתמודד עם התחרות מול ענף מוצרה היוקרה.


ועדת השיווק והחינוך של ה-CIBJO יצרה את המדריך כדי לענות על הצרכים הללו וכדי לאפשר לאנשי תעשיית התכשיטים בכל רמותיה וענפיה להנות מן המידע הזה.  ג'ונתן קנדל (Kendall) יו"ר הועדה אמר כי "המדריך הוא אבן ציון עבור הקונפדרציה. הגבנו לצרכיהם של החברים בקונפדרציה ושל תעשיית התכשיטים בכללותה. אני בטוח כי תכשיטנים צעירים וותיקים, כאחד, ימצאו במדריך תועלת".


את המדריך יכולים חברי CIBJO  לקבל באופן מהיר ובחינם באמצעות  קובץ PDF   באתר האינטרנט הייעודי של הארגון. לאחר ההשקה יסופקו לחברי הקונפדרצייה עדכונים שוטפים בעזרתם יוכלו החברים להשאר מעודכנים לגבי שינויים ומגמות חדשות בעולם התכשיטים.