HRD Antwerp תציג בשנגחאי 2009

HRD Antwerp תציג בשנגחאי 2009

 HRD Antwerp תשתתף בתערוכת התכשיטים הבינלאומית שתערך בהמשך החודש בשנגחאי, סין. החברה תציג בתערוכה מיקרוסקופ נייד המיועד לשוק התכשיטים ומערכות דירוג חדשות.
שדרת היהלומים של אנטוורפן בכנס התכשיטנים הבינלאומי בשנגחאי תארח גם את HRD ANTWERP NV . החברה המספקת לקהילת היהלומנים שירותי דירוג, מחקר וטכנולוגיה תשתתף בכינוס שיפתח ב-13 במאי. עמדת המכירות וההצגה של החברה תהיה 1H61-1H63בשדרת יהלומי אנטוורפן.

במהלך הכנס תציג החברה את ה-D-Scope DV4 מיקרוסקופ נייד המיועד לתעשיית התכשיטים. המיקרוסקופ הייחודי מצוייד בזום באיכות גבוהה, ב-gem manipulator ובמערכת ואקום. למיקרוסקופ מערכות הדמייה מתוחכמות המאפשרות בחינה מהירה במיוחד של אבנים.

בנוסף תציג החברה במהלך התערוכה את מערכת המדידה החדשה שלה המיועדת לתקן  Hearts & Arrows. המערכת פותחה על ידי מדעני החברה ועברה תהליכי יישום במערכות דירוג שונות. המערכת המבוססת על מתקן יחודי ותוכנת מחשב והיא מספקת  קריטריונים אובייקטיביים המאפשרים לקבוע אם היהלום עומד בתקני ה-Hearts & Arrows.

כמו כן, לאחרונה שדרגה החברה את מערך דירוג האבנים שהיא מספקת. פרטים נוספים על מערכת הדירוג ומרכיביה ימסרו בתערוכה.

בתוך כך, מוקדם יותר השבוע מסרה החברה על שינויים במצבת הבכירים של החברה. דירק דולאראט (Dirk Dullaert) אשר שימש כראש המחלקה המסחרית עזב את החברה. בתקופה בה דולאראט שימש כראש המחלקה המסחרית  הרחיבה החברה את נוכחותה בשוק הבינלאומי לרבות ישראל והודו. סמכויותיו של דולאראט יועברו למנכ"ל ג'ורג' בריס (Georges Brys).