מסתכלים קדימה, מגדילים את תקציב השיווק הגנרי

מסתכלים קדימה, מגדילים את תקציב השיווק הגנרי

חברות ה- DPA מגדילות את תקציב השיווק הגלובלי

חדשות טובות מלאס וגאס: ארגון מפיקות הגלם ( DPA ) קיבל החלטה דרמטית, להגדיל את תקציב התפעול שלו ל-57 מיליון דולרים. מדובר בגידול של פי ארבע בתקציב הארגון, המורכב משבע חברות כריית היהלומים הגדולות בעולם. פדרציית בורסות היהלומים ( WFDB )העולמית בירכה על ההחלטה החשובה. נשיא הפדרציה, מר ארני בלום ( Ernie Blom ) אמר בהודעה לעיתונות: "זו החלטה שהתעשייה כולה קיוותה שתתקבל והיא תוביל את הפעילות של ה- DPA לרמה גבוהה הרבה יותר. אני רוצה לברך את חברות ה- DPA על ההחלטה האמיצה הזאת - אלה חדשות טובות לכל מי שלוקח חלק בתעשיית היהלומים".

ה- DPA הכריז על ההחלטה בתערוכת JCK הנערכת בימים אלה בלאס וגאס. יורם דבש, נשיא בורסת היהלומים הישראלית וסגן נשיא הפדרציה הנמצא בתערוכה, בירך גם הוא על ההחלטה: "בכל המפגשים שלי עם ראשי דה בירס ואלרוסה עלו תמיד שני נושאים מרכזיים – האחד, בניית ערוץ אספקה ישירה של גלם לארץ. השני – הגדלת תקציב השיווק של ה- DPA לטובת השוק כולו. עשיתי ככל יכולתי כדי לשכנע בצורך ובחשיבות שיש בהגדלת התקציב ובעבודה משותפת של כולנו, בייחוד בתקופה הזאת, בה התעשייה כולה מגייסת משאבים ויצירתיות כדי להתניע מחדש ולהשאיר את המשבר מאחור. אני שמח מאוד על ההחלטה, ובטוח שבעקבותיה נראה התעוררות בביקוש ליהלומים ולתכשיטי יהלומים במהרה".

בין התכניות בהן מתכננת ה- DPA להשקיע – פרסום רב-ערוצי, שיווק בפלטפורמות דיגיטליות חדשניות ופעילויות יחסי-ציבור בעלות השפעה גבוהה. כ-50 מיליון דולרים יושקעו בשיווק בארה"ב, שוק היהלומים הגדול בעולם, והשדרוג בתקציב יאפשר השקה בקנה מידה מלא של קמפיין " Real is Rare ", שהושק בצורה חלקית כבר ב-2016.

בסיום ההכרזה הסביר בלום את החשיבות שבפעילויות המשותפות לשחקנים הראשיים בתחום: "קידום ושיווק תכשיטי יהלומים ברמה הגלובלית היא משימה חשובה ועצומה, וחשוב והכרחי שהפעולות של כולנו יהיו מתואמות וממוקדות, אם אנחנו רוצים להגיע לתוצאות הטובות ביותר".

 
צילום: DPA Press