מחשבון המרת מטבעות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
יהלומים בורסת היהלומים
הודעות         מודעות        
  • למכירה חדר הרתחות
    6.11.17 למכירה חדר הרתחות ותיק בעל מוניטיןלפרטים: 054-6787921
     
  • להשכרה בסיטי טאוור
    6/11/17  להשכרה דירה כ60 מטר מרוהט בסיטי טאוור מיידי טל': 0543972568 
     
  • חיפוש עבודה
    2.11.17 גמולוגית מנוסה מחפשת עבודה .גמולוגית אמינה, אחראית וחרוצה מעוניינת להשתלב שוב בתחום .בעלת נסיון תעסוקתי של כ-5 שנים במעבדה גמולוגית שם: לימור מזרחי טלפון: 054-7471235
     
  • דרושה פקידה
    2.11.17דרושהפקידה למשרה מלאה, משרד בבורסהנא ליצור קשר בטלפון27355/ 03-7525640
     
  • דרושה מנהלת משרד
      19/10/17 דרושה מנהלת משרד למשרה מלאה דרישות:   אנגלית ברמה גבוהה, שליטה באופיס, ניהול יומן  ידע בפנטזי והנהלת חשבונות - יתרון קו"ח ניתן לשלוח: adishimsho@gmail.com 054-3972723
     
  • להשכרה חניה
    19.10.17 להשכרה חניה במגדל היהלום מיידי לפרטים 75303 (ברוך)
     
 

תקציב השיווק של דה בירס ל-2017 בשיא מאז 2008

 
סטפן לוסייה, ראש מחלקת שיווק בדה בירס
א א א
החברה תשקיע 140 מיליון דולרים בחיזוק מותגי התכשיטים שלה - Forevermark ו-De Beers Jewellers
 
כחודשיים אחרי שחברות ה-DPA הודיעו על הגדלה משמעותית של תקציב הפרסום והשיווק שלהן, מכריזה דה-בירס כי תקציב השיווק בכולל שלה לשנת 2017 יגיע ל-140 מיליון דולרים - התקציב הגדול ביותר מאז 2008.
מרבית התקציב יושקע באמצעי שיווק בארה"ב, הודו וסין - שלושת השווקים העיקריים של החברה.
היהלומים כמוצר צריכה של העשירון והאלפיון העליון מיצבים בפני תחרות קשה. צעירים רבים מעדיפים להשקיע את כספם במוצרי אלקטרוניקה חדשים ויקרים, בסעודות גורמה ובטיולים ליעדי דה-לוקס. למרות שדה בירס מדווחת על עלייה ברכישות אבני חן מבחינה כמותית, הרי שהמחירים עצמם לקראט נמצאים בירידה. בכתבה שפורסמה באתר הבורסה בשבוע שעבר (bit.ly/millenialzed), צוטט ברוס קליבר, מנכ"ל החברה, באמרו שהחברה שמה דגש על חיזוק התדמית של יהלומים בקרב קניינים צעירים ("מילניאלז"). בראיון לאתר Bloomberg אמר סטפן לוסייה, מנהל השיווק של דה בירס, כי החברה לא יכולה לקחת כמובן מאליו את צמיחת השוק, וכי עליה לפעול להגדלת ההוצאות על השיווק מעמדה חזקה.
צמצום תקציב השיווק של דה בירס נבע, בין השאר, מהרגולציות שהוחלו עליה בשנות ה-2000. החברה, שהנתח שלה בעוגת היהלומים קטן משמעותית, לא הסכימה להוציא כסף על קמפיינים שיועילו גם למתחרותיה, וקיצצה כמעט בחצי את התקציב.
ההחלטה המשותפת של כל חברות ה-DPA הניעה את דה בירס להגדיל את התקציב, שרובו יופנה לחיזוק המותגים Forevermark ו-De Beers Diamond Jewellers,הנמצאים בבעלות דה בירס, וחלקו הקטן לשיווק כללי במסגרת ה-DPA.

 
 
חזרההדפסשלח לחבר