מחשבון המרת מטבעות
 
 
 
 
 
 
יהלומים בורסת היהלומים
הודעות         מודעות        
  • להשכרה בשמשון
    להשכרה 2 משרדים בבניין שמשון, צד דרום מרוהטים קומפלט מועד כניסה – גמיש פרטים – 054-39-79888
     
  • להשכרה בר"ג
    4.6.18 להשכרה דירת גן במיקום הכי מרכזי בר"ג, שכונת הראשונים, מול הבורסה. 5 חדרים, 125 מ"ר. גינה של 110 מ"ר, 2 חניות תת קרקעיות. חדשה מאובזרת ומעוצבת אדריכלית ברמה גבוהה, אפשרות לקניית חלק מהריהוט. כניסה בסוף יוני. שכ"ד 9500 ₪ לפרטים: 052-8822879
     
  • להשכרה בשמשון
      22.5.2018  להשכרה משרד בבניין שמשון פרטים 78443
     
  • להשכרה/מכירה משרד בשמשון
    22.5.18 להשכרה /מכירה משרד צפוני בבניין שמשון מרוהט, קומה גבוהה 1,000 ₪ לחודש לפרטים: 0543977244
     
  • למכירה חניה
    16.5.18 למכירה חניה מס. 2256 במכבי לפרטים: 052-7558989 (אילן)
     
  • מחפשת עבודה
      7.5.18          מחפשת עבודה מיון מלוטש, עובדת פרילנס, גמישה בשעות ובימי עבודה, בעלת ניסיון של למעלה מ- 20 שנה ליצירת קשר: 052-8534409
     
 

תקציב השיווק של דה בירס ל-2017 בשיא מאז 2008

 
סטפן לוסייה, ראש מחלקת שיווק בדה בירס
א א א
החברה תשקיע 140 מיליון דולרים בחיזוק מותגי התכשיטים שלה - Forevermark ו-De Beers Jewellers
 
כחודשיים אחרי שחברות ה-DPA הודיעו על הגדלה משמעותית של תקציב הפרסום והשיווק שלהן, מכריזה דה-בירס כי תקציב השיווק בכולל שלה לשנת 2017 יגיע ל-140 מיליון דולרים - התקציב הגדול ביותר מאז 2008.
מרבית התקציב יושקע באמצעי שיווק בארה"ב, הודו וסין - שלושת השווקים העיקריים של החברה.
היהלומים כמוצר צריכה של העשירון והאלפיון העליון מיצבים בפני תחרות קשה. צעירים רבים מעדיפים להשקיע את כספם במוצרי אלקטרוניקה חדשים ויקרים, בסעודות גורמה ובטיולים ליעדי דה-לוקס. למרות שדה בירס מדווחת על עלייה ברכישות אבני חן מבחינה כמותית, הרי שהמחירים עצמם לקראט נמצאים בירידה. בכתבה שפורסמה באתר הבורסה בשבוע שעבר (bit.ly/millenialzed), צוטט ברוס קליבר, מנכ"ל החברה, באמרו שהחברה שמה דגש על חיזוק התדמית של יהלומים בקרב קניינים צעירים ("מילניאלז"). בראיון לאתר Bloomberg אמר סטפן לוסייה, מנהל השיווק של דה בירס, כי החברה לא יכולה לקחת כמובן מאליו את צמיחת השוק, וכי עליה לפעול להגדלת ההוצאות על השיווק מעמדה חזקה.
צמצום תקציב השיווק של דה בירס נבע, בין השאר, מהרגולציות שהוחלו עליה בשנות ה-2000. החברה, שהנתח שלה בעוגת היהלומים קטן משמעותית, לא הסכימה להוציא כסף על קמפיינים שיועילו גם למתחרותיה, וקיצצה כמעט בחצי את התקציב.
ההחלטה המשותפת של כל חברות ה-DPA הניעה את דה בירס להגדיל את התקציב, שרובו יופנה לחיזוק המותגים Forevermark ו-De Beers Diamond Jewellers,הנמצאים בבעלות דה בירס, וחלקו הקטן לשיווק כללי במסגרת ה-DPA.

 
 
חזרההדפסשלח לחבר