המרכז לחדשנות חתם על חוזה עם חברת INOVA

המרכז לחדשנות חתם על חוזה עם חברת INOVA

ביום שלישי האחרון נערך טקס החתימה עם חברת INOVA. החברה הצטרפה למרכז לחדשנות ותמשיך בו את תהליך הפיתוח. INOVA היא חברת סטארט אפ המפתחת פתרונות טכנולוגיים לשיווק און-ליין של יהלומים ותכשיטים באמצעות מציאות רבודה (Augmented realty, AR).

יהלומנים ותכשיטנים שיטמיעו את הטכנולוגיה של אינובה וישתמשו בה, יוכלו לאפשר לצרכנים "למדוד" תכשיטי יהלומים מרחוק באמצעות הדמיה ממוחשבת שתתקיים במציאות הפיזית ועל גופם של הצרכנים. ממועד פתיחתו של המרכז לחדשנות, התקבלו עשרות רבות של פניות מחברות סטארט אפ שהגישו בקשה להצטרף למרכז. החברות הפונות עוברות תהליך מיון קפדני הבודק את התאמתן, וההסכמים הנחתמים עם החברות שעוברות את המיון מבטיחים שפיתוחיהן ישרתו ראשית את תעשיית היהלומים הישראלית, וכן מגדירים כי בורסת היהלומים תקבל כ-6%-10% ממניות החברה.

יו"ר מכון היהלומים ויו"ר וועדת המרכז לחדשנות, מר בועז מולדבסקי התייחס להשקעה בפיתוחים הטכנולוגיים ואמר: "כל גוף רציני בעולם העסקי כיום נכנס בצורה זו או אחרת לעולם ההון סיכון על מנת להתקדם ולמצוא פתרונות לייעול וחדשנות. מלבד חברת אינובה, אנחנו נמצאים כיום במגעים מול 4 חברות נוספות שייכנסו בקרוב".

"האמונה בהצלחת המרכז לחדשנות היא האמונה בפריצת הדרך שתשנה את פני הענף ובבוא העת גם תייצר הכנסה לבורסה שלנו. ישראל היא מובילה עולמית בפיתוחים טכנולוגיים – מה שהופך אותנו למקום אידיאלי להוביל את תעשיית היהלומים לכיוונים טכנולוגיים חדשים. הבורסה תשקיע את כל משאביה כדי להבטיח את ההצלחה של חברות הסטראט-אפ שיפעלו בחממה ואת תרומתן לתעשיית היהלומים", אמר יורם דבש, נשיא הבורסה. המדען הראשי ויו״ר הרשות לחדשנות מר עמי אפלבום, וכן משרד הכלכלה תומכים בהקמת המיזם כחלק מהחלטות הוועדה הבין משרדית שהגישה את מסקנותיה בחודש פברואר.

Image may contain: 7 people, people smiling, people sitting, table and indoor 
Image may contain: 2 people, people smiling, people sitting and indoor 
 
Image may contain: 2 people, people smiling, people sitting 
 
 Image may contain: 8 people, people smiling, people standing