הרשת הקמעונית של "דה בירס" פתחה חנות רביעית בהונג קונג

הרשת הקמעונית של "דה בירס" פתחה חנות רביעית בהונג קונג

הרשת הקמעונית של חברת הכרייה דה בירס, פתחה לאחרונה חנות בהונג קונג, בקניון "הארבור סיטי" בקאולון. בגודל 92 מ' רבוע, החנות היא הרביעית במספרה שנפתחה בעיר עד כה.

תכשיטי היהלומים של דה בירס הושקו בשנת 2001 כמיזם משותף בין דה בירס לבין ענקית היוקרה LVHM. בשנה שעברה רכשה דה בירס את LVMH, וכיום יש לה בעלות מלאה על הרשת הקמעונאית.

פרנסואה דלייג', מנכ"ל הרשת הקמעונית סיפר בהצהרה הרשמית כי החנות החדשה "מחזקת את הרשת הקיימת שלנו בסין. חשוב לנו להמשיך ולפתח את נוכחות המותג שלנו באזור".

החנות החדשה בהונג קונג מעלה את מספר חנויות הרשת ל -34 חנויות. בחודש אפריל הודיעה דה בירס כי היא פותחת חנות במוסקבה, וכן את החנות הראשונה שלה בסעודיה, בעיר הבירה ריאד.

פתיחת החנות בהונג קונג מראה כי המותג הקמעונאי של דה בירס מתמקד יותר ויותר באסיה. בשנה שעברה ברוס קליבר, מנכ"ל הרשת אמר למגזין JCK כי המותג "חזק מאוד בסין".

"המותג לא צפוי להתרחב עוד יותר בארצות הברית" אמר קליבר בראיון. בעוד שלרשת הקמעונאות היו בעבר קרוב ל -12 חנויות בארה"ב, היא קיצצה באופן משמעותי את כוחותיה במדינה, אם כי היא עדיין שומרת על חנויות בנאפולי, פלורידה; יוסטון; ועל שדרת מדיסון בניו יורק, ובוטיק בשדרת הדאקס סאקס החמישית בניו יורק.