קייטנת ילדי הבורסה

קייטנת ילדי הבורסה

בשבועיים האחרונים של חודש אוגוסט התקיימה בבורסת היהלומים קייטנת ילדי הבורסה. השנה מספר הילדים בקייטנה עלה מ-120 בשנה שעברה ל-150 בשנה הנוכחית. הילדים לקחו חלק בפעילויות רבות, מגוונות ומעשירות, הם צפו בקרקס, למדו את יסודות הקפוארה, הכינו עציץ לבית והכירו הרבה חברים חדשים.
בזמן שהילדים שיחקו ונהנו יכלו ההורים להמשיך לעבוד ולנהל את שגרת יומם בראש שקט תוך ידיעה שהילדים נמצאים ממש קרוב ובידיים טובות.
אסנת סספורטס, דור שני בענף, העובדת עם שני אחיה והוריה בחברת מ.ד סספורטס ואמברג'ק תכשיטים, סיפרה שזוהי השנה השניה שהם מגיעים לקייטנה. אייל בן 6 וחצי, נועם בן 4 וחצי ואחיינה יונתן בן ה-4. "הבורסה היא מקום מאוד משפחתי, תחושת הליכוד והיחד גדולה. אבי התחיל את דרכו כיהלומן לפני 55 שנים, ושמחתי כל כך לראות את הילדים שלי מגיעים לקייטנה ומגלים סקרנות להיכנס למשרדים שלנו ולהכיר את הציוד, שאלו על אולם המסחר ועל השמירה המוקפדת שיש בבניינים השונים. תחושה שהעולם האישי והמקצועי מתחברים".
 
יניב זבורוף סיפר כי קייטנת הבורסה היא משאלת לב שהעלה לפני מספר שנים, "כל כך כיף לראות את הצוות מדהים, רגיש ונגיש לכל ילדה וילד והפעילויות מושקעות, עם ארוחת בוקר וארוחת צהריים. הילדות שלי, שקד ושיראל מגיעות כל בוקר לקייטנה ובסוף היום לא רוצות לעזוב. שיראל סיימה את המחזור השלישי והאחרון שלה, שקד סיימה את הפעם השניה ומחכה לשנה הבאה. עבורי, זהו "זמן אוויר" מעולה בהעסקת הקטנים במסגרת בטוחה ומושקעת."
 
קשאני שרון, מיהלומי מיישר, סיפר על בתו גאיה, בת ה-8 ואמר שעבורו, זוהי הזדמנות נפלאה לזמן איכות איתה. "גאיה נוסעת איתי כל בוקר ברכבת, זמן לבלות יחד כשבעצם שנינו נוסעים לאותו מקום, 5 ימים נכנסים יחד לבורסה. כיף גדול לראות אותה בפעילויות פה, נהנית כל כך וחוזרת עם חוויות ומכירה חברות חדשות".
יוסי טובה, אב ליעל וגאיה, התייחס גם הוא לתחושת הזכות שבהשתתפות בקייטנה ואמר "זה רעיון מבורך, הילדות נהנות, המדריכות מדהימות וקשובות ואם הייתה לי אפשרות הייתי רושם אותן גם לשבועיים לקייטנה בבורסה".
אסנת התייחסה להרגשה שלה כאמא וכחברת בורסה "כל השנה אנחנו עובדים מאוד קשה, יוצאים מוקדם בבוקר, סוף סוף נוצרת הזדמנות. הם באים איתנו באוטו לעבודה. עבורי זו בסופו של דבר תחושת ביטחון גדולה, שהם קרובים אליי והם מקבלים את הטוב ביותר".
 
Image may contain: 5 people, people smiling, indoor 
Image may contain: 3 people, people smiling, people standing
  
Image may contain: 2 people, people smiling, people standing