ביקור משלחת מבכירי ה-CBG בבורסה

ביקור משלחת מבכירי ה-CBG בבורסה

בחודשים האחרונים בורסת היהלומים הישראלית ניהלה מגעים עם קבוצת CBG האמריקאית- Continental Buying Group, המאגדת כ-250 רשתות וחנויות תכשיטים מובחרות מרחבי ארה"ב, ביניהן—

חברת Grogan בבעלות קבוצת Lon brown מטנסי, בעלת מחזור של כ-10 מיליון דולר בשנה; jrdunn מפלורידה, בבעלות נטלי פיאני, בעלת מחזור של כ-20 מיליון דולר לשנה; Ware Jeweleries בבעלות רוני וטינה וייר מאלבמה, בעלת מחזור של כ-15 מיליון דולר וקבוצת הרולד ג'אפה מאוהיו, המגלגלת מחזור של כ-5 מיליון. החברות עוסקות בעיצוב וייצור יהלומים, עגילים, שרשראות ושעוני יהלומים איכותיים ונמנות על מובילות שוק תכשיטי היהלומים האמריקני

ביסוס הקשר עם הקבוצה עתיד להביא לשיתופי פעולה רבים, והראשון שבהם הוא ביקור שחל ב- 23-24 באוקטובר, במהלכו ביקרה בבורסה משלחת בת 5 אנשים מבכירי הארגון, כאשר בראשה מנהלת הארגון, הגברת אנדי וויינמן.

הנוכחים הגיעו במטרה לבסס את היכרות הארגון עם הבורסה ועם החברות השונות, כאשר המטרה העתידית היא להביא משלחות של עשרות קניינים מהקבוצה לישראל.

הביקור נפתח ביריד כחול לבן כאשר זוהי ההזדמנות המרכזית עבור הקניינים, להכיר את החברות השונות של חברי הבורסה ולהתרשם מהן.

נשיא בורסת היהלומים מר יורם דבש שיבח את המהלך והוסיף: "אני מבקש לציין ולהודות באופן מיוחד לחבר ההנהלה מר אורי ספירו, שפעל רבות בחודשים האחרונים להבאת המשלחת הראשונה כך שתביא לשיתופי פעולה רבים גם בעתיד, ופעל בסיועו של חבר ההנהלה מר עזרא בוארון. בפגישה שקיימתי בישראל עם הגברת וויינמן בזמן התערוכה הבינלאומית הועלה נושא המשלחת ובמהלך השנה האחרונה השקיעו מFאמצים רבים לממש את הגעתה.

אני רוצה לקדם בברכה ולהודות לראש המשלחת הגברת אנדי וויינמן, כולנו תקווה כי הביקור יקדם את הגעתן של משלחות גדולות יותר מהCBG."