דו"ח חשוב של ה-DPA בנוגע להשפעה החיובית של מכרות היהלומים

דו"ח חשוב של ה-DPA בנוגע להשפעה החיובית של מכרות היהלומים

ארגון יצרני ההיהלומים המייצג את 7 חברות הכרייה הגדולות בעולם פרסם דו"ח החושף כי הן מייצרות מעל 16 מיליארד דולר המתועלים לטובת הקהילה המקומית ולצמצום הנזק הסביבתי ונלחם בתפיסות שליליות לגבי המכרות
ארגון יצרני היהלומים, ה-DPA, פרסם דו"ח חשוב בסוף השבוע. הדו"ח המקיף חושף לראשונה את ההשפעה החיובית של מכרות היהלומים כיום על הקהילות המקומיות והעובדים ועל פעולתם לצמצם את הזיהום הסביבתי. הדו"ח מערער על התפיסה הנפוצה בנושא ועל הטענות של יצרני האבנים הסינטטיות.
 
זהו דו"ח עצמאי של הארגון, המייצג את שבע חברות הכרייה הגדולות בעולם, האחראיות ל-75% מהייצור העולמי של יהלומים. בין הממצאים נחשף כי חברות הכרייה הללו מייצרות יותר מ-16 מיליארד דולר המתועלים להטבות סוציואקונומיות וסביבתיות, דרך העסקת מקומיים, מסים, שירותים, תוכניות חברתיות והשקעות. הדו"ח עוד חושף כי חברי ה-DPA משלמים לעובדים וקבלנים כ-66% מעל לשכר הממוצע במדינות בהן הם עובדים וכי הם מתמקדים בהכשרת העובדים כדי להבטיח כוח עבודה מיומן. הדו"ח אף מסמן מקומות לשיפור התחום וקובע אמת מידה לפיה יוכלו לאמוד את מצב התעשייה בעתיד.
 

 
הדו"ח נעשה על ידי חברת הניתוח Trucost, שהיא חלק מ- S & P Global, המתמחה בהערכת ההשפעות הסוציו-אקונומיות והסביבתיות.

הדו"ח מסביר באופן בהיר וברור את התרומה של מכרות היהלומים לתושבים באפריקה ובמקומות אחרים ואת הניסיון של התעשייה לצמצם את הזיהום הסביבתי. אנא הפיצו ושתפו!
 
לצפייה בתמצית הדו"ח לחצו כאן 
לצפייה בדו"ח המלא לחצו כאן