הבורסה השיקה סרטון חדש בקמפיין ליהלום הטבעי

הבורסה השיקה סרטון חדש בקמפיין ליהלום הטבעי

סרטון שני בקמפיין העולמי של הבורסה להדגשת יתרונות היהלום הטבעי, המתמקד באופן שבו היהלום הוא סמל להבעת אהבת אמת: "True Love, True Diamonds"

בורסת היהלומים הישראלית, המובילה קמפיין עולמי ראשון מסוגו לעידוד מכירת וקניית יהלומים טבעיים, מטעם פדרציית היהלומים העולמית, גאה להשיק היום סרטון חדש, שני במספר, בקנה מידה עולמי תחת הסלוגן "I LOVE NATURAL DIAMOND" ברשתות החברתיות. לצפייה בסרטון לחצו כאן

 

 

כמו הסרטון הראשון שהפקנו, גם סרטון זה יופץ ברשתות החברתיות וכן על ידי 29 בורסות היהלומים ברחבי העולם, מלוס אנג'לס ועד הונג קונג ונועד להציג לציבור הצרכנים את ההבדלים המשמעותיים בין יהלומים טבעיים שהם בני מיליארדי שנים וערכם ויופיים נשמרים לנצח, לבין יהלומים סינתטיים המיוצרים במפעלים אשר חודרים לאחרונה לשווקים ברחבי העולם ולעיתים גורמים לבלבול והטעיית הצרכן.

הסרטון החדש "True Love. True Diamonds" מתוכנן לעלות בהמשך כקמפיין פרסומי ברחבי העולם, הוא עוסק בחידושים הטכנולוגיים והקידמה שהביאו לאנושות שינויים משמעותיים באורח חייהם, תחת המשפט "מצאנו דרכים חדשות" (We’ve found better ways). המסר בסרטון הוא שכיום, אנחנו יכולים לנסוע מסביב לעולם בפחות מיום, לתקשר עם אלפי אנשים בלחיצה של כפתור ואפילו לעשות קניות באינטרנט בלי לצאת בכלל מהבית.

אך אפילו בתקופה זו, שבה נראה ששום דבר כבר לא יציב או אמיתי, יש בכל זאת כמה דברים טובים ויציבים שלעולם לא ישתנו - היהלום הטבעי הוא אחד מהם. יהלום טבעי לא רק שומר על ערכו הכלכלי, הוא גם תמיד היה ותמיד יהיה הסמל המובהק ביותר בעולם לאהבת אמת ולנצחיות.

 

הסרטון הוא חלק מקמפיין מודעות עולמי שמובילה בורסת היהלומים הישראלית עבור פדרציית היהלומים העולמית ה-WFDB, בה חברות 29 בורסות היהלומים הפעילות ברחבי העולם, קמפיין שמדגיש את האיכויות היוצאות מן הכלל והייחודיות של היהלומים הטבעיים.

ההחלטה לפתוח בקמפיין מודעות עולמי לעידוד רכישת יהלומים טבעיים התקבלה ביוזמת נשיא בורסת היהלומים הישראלית, יורם דבש, שאמר "בורסות היהלומים מצטרפות אלינו ופותחות בקמפיינים ייעודיים ברשתות חברתיות ובאמצעי התקשורת לקידום מכירת יהלומים טבעיים. אנו פועלים לכך שכל הצרכנים יהיו מודעים למה שהם קונים כמו גם לערך האמיתי של המוצר שהם מקבלים. באמצעות קמפיינים לעידוד רכישת היהלומים הטבעיים ברחבי העולם, בכוונתנו להבהיר את היתרונות הייחודים של יהלומים טבעיים לציבור הרחב. אנחנו גאים על כך שהבורסה הישראלית היא זו שמובילה את הקמפיין הזה ברמה העולמית".