פלטפורמה דיגיטלית חדשנית

פלטפורמה דיגיטלית חדשנית

מכרזים אונליין
 
חדש ב Get-Diamonds  - פלטפורמה דיגיטלית למכרזים אונליין בה אנחנו מציעים למכירה את היהלומים הכי אטרקטיבים בשוק על ידי בינה מלאכותית (AI) מבוססת דאטה הכוללת אחריות לוגיסטית מלאה מדלת לדלת.
 
איך זה עובד?
אחת לשבוע הבינה המלאכותית שלנו סורקת את הנתונים מהמאגר של Get-Diamonds ומזהה את היהלומים הכי מבוקשים ותחרותיים מתוך ה- 1.7 מיליון יהלומים שנמצאים ב-Get-Diamonds.
ה-100 יהלומים הכי נחשקים בכל קטגוריה מוצעים במכרז במחירים אטרקטיביים כדי לתת ערך שאין שני לו לשוק היהלומים וכל זאת ללא התערבות אנושית.

היתרונות שלנו:
מסד הנתונים הגדול ביותר בשוק:
אנחנו מספקים פתרון שמסתמך על מאגר היהלומים הגדול בעולם בשווי של 6.5B$ ו-4,600 ספקים.
היהלומים הנחשקים ביותר:
הודות לטכנולוגיה המתקדמת שלנו, האלגוריתמים שלנו יודעים לזהות בצורה מדויקת את היהלומים הנחשקים ביותר, במחיר תחרותי שאין כמותו, מתוך המאגר של Get-Diamonds.

עסקה מובטחת מקצה לקצה:
אנו דואגים לתהליך עסקה שלם וחלק הכולל פתרון לוגיסטי מקצה לקצה הכולל אימות של האבנים, תשלום ומשלוח, אשר מופעל על ידי מובילת התעשייה מזה 130 שנה, Hennig, ובכך דואגים לכם לביטחון מלא, יושרה ואמון.

חשיפה מרבית לקהל היעד הגדול ביותר בתעשייה:
תודות לכך שאנו ארגון ללא מטרות רווח והפתרון שלנו נבנה מתוך התעשייה - בשביל התעשייה, הצמיחה המהירה שלנו עזרו לנו ליצור פלטפורמה שמחוברת לאלפי לקוחות ושותפים פוטנציאליים מכל העולם. מכיוון שהמכרז הוא מקוון ואנונימי לחלוטין, ישנה הזדמנות לקבל נוכחות דיגיטלית משמעותית בפלטפורמת המכרזים של Get Diamonds, ללא קשר לגודל העסק. לכן הפלטפורמה עוזרת לך להגיע לקהלים חדשים, להגדיל את המכירות ולצמוח.

פלטפורמה ידידותית למשתמש:
המערכת שלנו פשוטה ונוחה לשימוש, ואין צורך בניסיון קודם. הדרישה היחידה מקונה היא להגיש הצעת מחיר, ומהמוכר לאשר את היהלומים שנבחרו על ידי האלגוריתמים שלנו.
שירות לקוחות עומד לרשותכם 24/7.
השותפים שלנו: החברה הטכנולוגית Lucy Platforms ומובילת התעשייה מזה 130 שנה, Hennig.


הרשם עכשיו למכרז האונליין הקרוב…
 https://www.get-diamonds.com/about-trade
 
 
גט דיימונדס