מדד רפפורט למלוטש, RAPI , במשקל 1 קרט עם תעודות ירד במרס ב-2.5%; מאז חופשת הדיוואלי, הפחיתו היצרנים את תפוקת המלוטש שלהם ב-30% במונחי היקף וב-50% במונחי ערך
מחירי המלוטש התרככו בחודש מרס האחרון בעוד הביקוש היה חלש והסנטימנט בשוק המשיך להידרדר, כך מדווח אתר רפפורט. הקמעונאים נמנעו מלבצע רכישות מלאי גדולות, והקניות התמקדו במתן מענה לביקוש מסוים או להזמנות מיידיות. מדד רפפורט למלוטש (RAPI) במשקל 1 קרט עם תעודות ירד במרס 2015 ב-2.5%. מדד המלוטש במשקל 0.30 קרט ירד ב-2.4% בעוד שמחירי המלוטש במשקל 0.50 קרט ו-3 קרט ירדו ב-2% וב-1.5% בהתאמה.
רוב הקמעונאים נעדרו מהשוק במהלך הרבעון הראשון וסוחרי המלוטש התמקדו יותר ברכישת מלוטש מאשר יצור גלם, בשעה שהם מבקשים לרוקן את המלאי שברשותם. מאז חופשת הדיוואלי, הפחיתו היצרנים את תפוקת המלוטש שלהם ב-30% במונחי היקף וב-50% במונחי ערך. זמני ההמתנה ב-GIA השתפרו בעקבות זאת מ-3 חודשים לשבועיים, לאור ההיקף הנמוך של סחורה שנשלח להערכה.