הרמת כוסית לפסח לעובדי הבורסה התקיימה ביום חמישי בחדר ההנהלה

הרמת כוסית לפסח לעובדי הבורסה התקיימה ביום חמישי בחדר ההנהלה

נשיא הבורסה, שמואל שניצר: "שבוע היהלומים הבין לאומי ה-3 הוא דוגמה מעולה לעבודת הצוות הנפלאה שלכם והצלחתו לא היתה מתאפשרת בלעדיכם"
הרמת הכוסית החגיגית לחג הפסח לעובדי הבורסה התקיימה ביום חמישי שעבר (10.4.2014) בחדר ההנהלה במעמד נשיא הבורסה, שמואל שניצר, חברי הנהלת הבורסה ועובדי המטה והמנהלה.
 
 
                  
                 עובדי הבורסה בחדר הנהלה בטגס הרמת הכוסית לפסח תשע"ד
                 צילום: פוקס 
 
נשיא הבורסה, שמואל שניצר, בירך את העובדים ואמר: "הפעם הקודמת שכיהנתי כנשיא הבורסה היתה לפני כ-14 שנה והיום אני רואה כאן את אותם האנשים שעבדו איתי בכהונה הקודמת. זה אומר הרבה מאוד על הבורסה, המתאפיינת באווירה משפחתית ונעימה. שבוע היהלומים הבין לאומי ה-3 שמתקיים שיסתיים הערב, הוא דוגמה מעולה לעבודת הצוות הנפלאה שלכם. ההצלחה הגדולה של האירוע הגדול הזה, המשקפת את היחסים ששוררים בבורסה, לא היתה מתאפשרת בלעדיכם. בכל הקשור לפן העסקי, אני מאמין שהבורסה צועדת לעתיד טוב יותר בשנה הקרובה. חג שמח לכם ולבני משפחותיכם, ותודה רבה לכולכם."
 
מנכ"ל הבורסה, מוטי בסר שהנחה את האירוע אמר: "ההזדהות המלאה שלכם העובדים המסורים והנאמנים עם מקום העבודה שלכם מאפשר ביחד ליצור את הפלטפורמה של בורסת היהלומים הגדולה בעולם. פעמיים בשנה יש לנו את ההזדמנות להודות לכם על העבודה הנפלאה שאתם עושים כאן. הרמת הכוסית היום יוצאת ביום האחרון של שבוע היהלומים הבין לאומי, שמראה כמה העשייה שלכם ועבודת הצוות היוצאת מהכלל שלכם באה לידי ביטוי. חג שמח לכם ולבני משפחותיכם."